/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kommer ikke under samleje
Fra : spasseregon
Vist : 1076 gange
20 point
Dato : 19-12-12 18:53

jamen da hejsa..
jeg havde sex for første gang her for cirka en uge siden (er 16 år)
og problemet er at jeg holdte i 2 timer.. altså det er ikke problemet men det er det faktum at jeg ikke kom.
og det er faktisk ikke så irreterende for mig for det er/var meget rart men min kæreste er meget ked af at hun ikke kunne få mig til at komme (få udløsning)
har i nogen idé om hvad det kan skyldes?

og så er der lidt facts om det her hvis det hjælper
-jeg er omskåret
-vi brugte et kondom der er tykkere end normalt fordi det normalt bruges til blowjob når piger har bøjle
det hele var rigtig dejligt og følte jeg var lige ved at komme 3 eller 4 gange men der skete ikke noget.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-12-12 19:02

Du var sandsynligvis nervøs, det var første gang, så sker den slags. Lad være med at se det som det som et kæmpe problem, næste gang går det sikkert bedre. Mange unge mænd i din alder kommer efter 10 sekunder, det er et større problem. Sig til din kæreste at det ikke var hendes skyld, fortæl hende at du nød det (det går jeg ud fra at du gjorde). Ofte sker der også det at man mister følsomheden efter nogen tid, at man tænker på tusind andre ting. Og når man først er begyndt at frygte at man ikke kan komme, så kommer man ikke.
At du er omskåret og brugte kondom har næppe noget med sagen at gøre.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-12-12 19:03

Hvis I kun har været sammen en enkelt gang, så er der ingen grund til bekymring. Fortæl din kæreste, at du havde det dejligt, og at det ikke var det vigtigste for dig, at du skulle få udløsning.

Der er stor sandsynlighed for at du nok skal få det på et senere tidspunkt, så det er bare at nyde at det hele føles godt.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-12-12 19:06

ja det første der springer i øjnene på mig, er findes der virkelig kondomer specielt beregnet til folk med bøjle..wauw..

men sm de andre siger, det var starten, nu skal i lære hinanden at kende, så skal det (du) nok komme

mvh
Melander

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-12-12 19:12

Jeg havde samme problem da jeg var 15.16.17 år.Jeg tror det var præstations angst.Når jeg sluttet at tænke på det så var det ikke noget problem mere.Men det tog over 3 år.

Kommentar
Fra : spasseregon

Dato : 19-12-12 19:13

har også sagt til hende at jeg syntes det var dejligt og sådan og at det ikke var hendes skyld.
og vi har haft sex 2 gange men den anden gang var det kun et kvarter så stoppede vi (kan ikke helt forklare hvorfor)
men hun er stadig ked af at hun ikke har kunnet få mig til at komme for hun har givet mig handjobs før uden at jeg kommer (men det mand handjobs kan godt være fordi jeg ikke har så meget hud tilbage)

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 20 point
Dato : 20-12-12 00:15

du kunne vel heller ikke gå, .. cykle,.. svømme,.. og 1000 andre ting
de første par gange,

et godt samleje (for begge parter) kræver længere tids bekendtskab,
det skaber tryghed,.. og med tiden forsvinder anspændtheden og nervøsiteten,
derefter kan du / i koncentrere jer om det væsentlige,... det i begge kan lide,

hvis din / jeres erfaringer bygger på andres pralerier,.. evt. pornofilm,.. så glem alt om det,
og find ud af hvad i hver i sær kan lide, (det er jer det drejer sig om)

vidste du fx. at
ca. 70 procent af alle kvinder sjældent, eller aldrig opnår orgasme under samleje
uden brug af simultan,
http://da.wikipedia.org/wiki/Samleje
dvs. når manden eller kvinden 'bare' kører frem og tilbage / op og ned,..

så når du i film ser både kvinder og mænd får den ene orgasme efter den anden
er det ikke altid HELT i overensstemmelse med virkeligheden,..

og så har film den store fordel at de er nemme at redigere / manipulere,..
modsat virkeligheden,...

såå,.. bare 'hæng i',..
i har det vigtigste,.. lyst og interesse for hinanden
med lidt mere tålmodighed, kommer det før eller siden,.. stol trygt på det...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-12 07:20

Sikker på du er til ´damer´.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-12-12 09:17

Tænk savner helt ar være 16 år igen, ikke alt det der dumme usikkerhed som kom snigene på underlige tidspunkter om underlige og helt normale ting.

Jeg savner at kigge den kæreste i øjene og tror jeg vil elske den kæreste for altid, der er bare noget særligt ved de første dates og første gang med elsker med en ny kæreste - og tænkt da jeg gjorder det sidst for ca 5 år siden var alt usikkerheden der igen præcis som da jeg var teen og bare håbet det var godt nok

Tænkte det jeg lod mærke til var også det med ekstra tyk kondom så man ikke river det med bøjlen.

Resten var helt normalt og lige så usikker som du sikker har været, lige så usikker er hun på det hele - tal sammen og bare nyd det at være 16 år og nøgne sammen.

Spørg de fleste drenge/mænd lige så snart der kommer lidt pres på eller man bliver usikker ja så klasker den enten helt sammen eller den står der bare og griner af en, der tror jeg alle har været.

Mrn det bedste er vel at du kan læse på alle seriøse svar at du er gangske normal og det så er godt eller skidt i dagens Danmark hvor alle gerne vil skille sig ud.

PS og hvis du ikke selv har opdaget det når du er alene er en crem super god til når det er med hånden og manden er omskået

God fornøjelse til jer begge og husk kondom beskytter ikke kun mod at hun bliver gravid men også mod kønsygdomme (burde det ikke hedde grimssygdomme?)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-12-12 17:26

Er du kommet endnu?

Godkendelse af svar
Fra : spasseregon

Dato : 21-12-12 21:10

Tak for svaret EA_HS.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 21-12-12 21:27

En lille lære bog

http://www.saxo.com/dk/hot-sex-saadan_tracey-cox_haeftet_9788777311086

Dette er en lærebog, med gode råd og stillinger og måder i kan variere på.
Plus en del mere.