/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Noter til eksamen
Fra : myes
Vist : 796 gange
100 point
Dato : 19-12-12 11:38

Jeg har en samfundsfags eksamen (niveau c) i morgen formiddag...
Nu er spørgsmålet lidt, hvad indeholder gode noter?
Jeg er total tabt i alle de fine udtryk, egentlig fordi min koncentration er ved at smutte helt for mig og egentlig føler jeg er ved at gå helt i baglås.

Nogle med et par gode råd?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 19-12-12 19:00

Gode noter indeholder stikord og sætninger, som minder dig om relevante ting. Du behøver altså ikke skrive hele sætninger, men hovedpunkter i det, du gerne vil lægge vægt på ved en eventuel fremlæggelse.

Held og lykke med opgaven

Godkendelse af svar
Fra : myes

Dato : 20-12-12 08:44

Tak for svaret pifo.

Og mange tak. Jeg håber ikke jeg falder igennem i dag.
God jul til dig.