/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Undgå indtast. af adgandskode Win 8
Fra : marcussen1
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 19-12-12 11:08

Er det muligt at undgå at indtaste adgangskode i W8. Det er ret træls af skulle indtaste den efter hver genstart.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-12 11:15

Mon ikke det er dette her du søger:
http://www.kandu.dk/tip22165.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-12 11:18

1.From the Start screen, type netplwiz. The command for netplwiz, aka the User Accounts Control Panel, appears in the search results in the left pane. Click that command.

2.In the User Accounts Control Panel, select the account you wish to use to log in automatically.

3.Click off the check-box above the account that says "Users must enter a user name and password to use this computer." Click OK.

4.Enter your password once and then a second time to confirm it. Click OK.

5.Restart Windows. Windows now bypasses the lock screen and the log-in screen to automatically take you to the Start screen.

6.Change your mind? To re-enable the log-in screen, simply return to the User Accounts Control Panel using the steps above and click on the check-box for the "Users must enter a user name and password to use this computer" option.

http://news.cnet.com/8301-10805_3-57457967-75/how-to-bypass-the-windows-8-log-in-screen/

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 19-12-12 11:27

Tak for svaret stilkene
Tak for hurtigt svar, det var lige det jeg søgte.
Niels

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-12 11:29

selv tak!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-12 11:30

Hvordan går det her?
http://www.kandu.dk/Spg164701.aspx

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 19-12-12 11:48

Det er et skodstyresystem, når der er installeret login som standard. Det burde ikke være meningen at skulle gå ind og programmere for at få det til at virke som det burde. Men lad os se hvornår styresystemt bliver ændret. Måske i win9, så kan man tjene flere penge ved en opdateret udgave.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-12-12 12:22

Jeg huskede bare at have set det. --Tak selv.