/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Odense en dag
Fra : sirenita
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 17-12-12 22:08

Hej
Gode tip til en dag i Odense.
Har aldrig vaeret der, udover gennemkoersel.
Vi kommer forbi en dag her i foerste uge i januar.

Paa forhaand tak.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-12 22:16
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-12-12 22:26

Mulighederne er mange.
Se event. her.
http://www.visitdenmark.dk/da/denmark/danmark-turist

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-12-12 09:53

Vi har været glade for jernbane musset, men det kræver børn eller en som er meget jernbane tosset.

HC Andersens hus var godt og så er der er shopping center (Rosengård centret)med mange store butikker rundt om - det er ikke afprøvet, da familien altid vil noget andet

Der er en super hyggelig gågade

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 19-12-12 14:32

Vi kørte også ud til en "landsby" lidt lige som frilands musset, det var "småt" (men stort nok til at få timer til at gå) det var super hyggeligt

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-12-12 12:17

Hvis det er en weekend og i vil starte med en brunch. Så kan cafe kræz anbefales.

Deres brunch er en buffet og der er hvad der skal være.

Men bestil bord i god tid, da det er meget søgt i weekenden.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-12-12 12:23

Plus hvis i kommer lidt før butikkerne åbner, det er klokken 10.
Så er i sikker på en P-plads, uden at skulle cirkulere i en halv time.

Det er meget småt med P-pladser i Odense City når folk skal ud og myldre rundt.

P-plads tættest på cafe kræz.
Er asylgade.
Print evn midtbyen ud her. Zoom ind og der er de fleste ting som resuarenter, cafer, muser, HC Andersens hus og andet godt samt en overskuelt kort hvis du zoomer ind til midtbyen.
https://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&abauth=50d59706-XNUTgXqt2d98cBq9QnmDYf6AsE&authuser=0&q=Odense+C,+Odense&aq=1&oq=odense&vps=1&jsv=444e&sll=55.339235,9.514164&sspn=2.10882,6.696167&vpsrc=3&num=10&mid=1356175203

Godkendelse af svar
Fra : sirenita

Dato : 26-12-12 16:50

Tak for svaret marken84.
Takker !!!