/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
ufrivillig adoption
Fra : bjs1948
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 17-12-12 12:23

hvordan får man oplysning om sit biologiske barn??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-12 13:34

Man spørger...

Hvem du kan spørge kommer jo helt an på hvilke oplysninger du er i besiddelse af.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-12 14:13

Det er ikke det rigtige forum du henvender dig til,
slægtsforskning er om at finde gamle aner = forfædre...

Men prøv her:

http://adoptionscoachen.blogspot.dk/

her finder du i hvert fald lige sindede...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-12-12 15:35

Citat
hvordan får man oplysning om sit biologiske barn??

Det kan man ikke få hvis/når man har bortadopteret det...

Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 17-12-12 17:27

Det kommer lidt an på adoptionsformen.

Hvis du har haft dit barn boende og senere har bortadopteret det, kan du henvende dig i folkeregistret.

Hvis barnet er bortadopteret lige efter fødslen kan det være en anonym adoption og så er det meget svært at finde oplysninger - eller det kan være en adoption hvor biologiske forældre og adoptionsforældre er navngivet i papirerne.

Hvis der er det sidste, så prøv evt. at tage kontakt til statsamtet hvor du bor.

mvh
Finn