/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
hvilken udbyder?
Fra : lillelyst
Vist : 865 gange
200 point
Dato : 17-12-12 06:38

Efter ca. 2 år uden tv ønsker vi nu igen at blive koblet på en udbyder som kan levere en god mellempak men hvem skal vi vælge? Hører gerne om jeres erfaringer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-12 09:13
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-12 14:36

Begynd med oversigten her:

http://www.bredbaandindeks.dk/

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-12 06:45

Det kommer helt an på hvor i landet du bor

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-12 12:33

Og hvad du ønsker at se?

Ud fra dette ville jeg ikke vælge Telia:
Telia ligger i spidsen med 123 klager fra selskabets kunder, fulgt af Tele 2 og Tiscali med hver 94 ...

Og TDC er jo kendt for at være dyre, bemærk de har billige begynder tilbud, men snart stiger prisen.

Selv ville jeg vælge Stofa, men det kan jeg ikke hvor jeg nu bor...

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 18-12-12 18:02

Du kan jo også vælge Canal digital

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-12-12 00:48

Har set lidt på fullrates tv pakke via bredbånd https://www.fullrate.dk/privat/tv/....... kan dog frygte at routeren til denne opsætning konflikter med min router på kontoret.
Grunden til at jeg netop ser på fullrate skyldes at jeg forleden modtog et brev fra telmore om at jeg (samt alle andre) automatisk bliver koblet på fullrates bredbånd pr. 1. januar da telmore afhænder bredbånd i deres sortiment.

Accepteret svar
Fra : Sønder

Modtaget 200 point
Dato : 20-12-12 22:07

Kan anbefale Fullrate. -Lave priser og god service. det kører bare.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 07-03-13 13:14

Tak for svaret Sønder.