/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP pavilion 2163eo
Fra : maxikurt
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 14-12-12 10:58

Hej har opgraderet ovenstående maskine men har det problem at den siger ati driver ikke virker så har jeg prøvet den opdateret udgave der sku tage win 8 men uden held ved henvendelse til microsoft blir jeg tilbudt at finde driveren selv på nettet da det skal virke eller jeg kan afinstaller maskinen og genopsætte den med den win 7 den er leveret med og vil få mine penge for opgradering igen så kan jeg jo bare downloade det en gang til siger han
vil helst ikke tømme maskinen da jeg har for meget der så skal flyttes
håber der er en der har løsningen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-12-12 11:10

prøv med vistas driver hvorfor de virker ved jeg ikke men virker gør de

Kommentar
Fra : xou

Dato : 14-12-12 11:36

jeg har fundet en driver til DIN maskine her:
http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_win8-64.aspx
hilsen Xou

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 14-12-12 18:29

Du kan finde drivere til din maskine på HP's hjemmeside her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=5265569&lc=da&cc=dk&dlc=da&lang=da&cc=dk
Skulle du ikke kunne finde den på dansk, så prøv at vælge engelsk. Det kan du også gøre på det link

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 14-12-12 18:39

Hej har lige prøvet men den fejlmeldelse kommer igen

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 14-12-12 18:41

Nu er win 8 rimeligt nyt. Jeg ville skrive eller ringe til HP og spørge