/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
leje af værrelse i kbh!
Fra : miechowicz
Vist : 458 gange
240 point
Dato : 04-06-03 22:41

Jeg skriver på vegne af en veninde som kommer til København i perioden 1/8-21/8 på et dansk-sprogkursus. Hun leder desperat efter et forholdsvist billigt sted at overnatte da hun selv ikke har været i stand til at finde det fjerneste. Der er tale om meget venlig polsk kvinde kvinde i fyrre'erne, underviser i Poznan (Polen) i engelsk. En person som jeg helt og aldeles kan stå inde for.

Jeg håber meget på at få hjælpende svar!

Thomas

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-06-03 01:24

Har Du prøvet Vandrehjemmene?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 05-06-03 09:34
Kommentar
Fra : beckski

Dato : 05-06-03 09:35

Udlejningsannonce, detaljer 9294048
BoligID: 9294048
Annonce indrykket: 5/6/2003
Overskrift: Kollegieværelse udlejes
Leje/md: 2000
Indskud: 1000
Rum: 1
Kvm: 11
Husdyr: Nej
Indgang: Fælles
Køkken: Dele
Bad: Dele
Indflytning: 1. Juli, 2003
Tekst: Udlejes fra 1/7-03 til 31/8- 03.
Amt: København
Postnr., By: 2100, København Ø
Email: writekob@hotmail.com
Telefon: 82320619
Mobiltelefon: 51926041

beck

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-03 12:02

Hvis du kender hende så godt, kan hun så ikke bo hos dig. Det drejer sig jo kun om 3 uger. Måske har du nogle venner hun kan bo hos. Det kan jo ikke kræve så megen plads, hun skal jo gå i skole hver dag.

Kommentar
Fra : miechowicz

Dato : 05-06-03 16:50

Jeg vil lige fortælle at grunden til at jeg søger et overnatningssted for hende er at jeg selv opholder mig i Polen hvor jeg underviser i dansk (hun er en tidligere privatelev og ellers universitetslærer) hvorfor hun ikke kan bo hos mig.

Venligst

Thomas Mathiasen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-03 16:54

Du opholder dig selv i Polen, er det for ever: Har du ikke familie i Danmark, som hun evt kan bo hos. Og nu da du selv er i Polen for at undervise i dansk, Kan du så ikke selv undervise hende der. Så sparer hun rejseudgifterne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 09:51

Så er det et ½ år siden spørgsmålet blev stillet. Jeg går ud fra at problemet nu er løst. Kunne du ikke lukke dit spørgsmål?

mvh ans og god jul