/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point
Fra : ThomasCSR
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 12-12-12 15:25

Jeg plejer at få 20 point første gang jeg logger på Kandu hver dag. Det får jeg ikke mere.
Er der nogen, der ved hvorfor?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-12 15:31

Det lyder da underligt.

Prøv at skrive til kandu

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Men forvent ikke at få svar

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-12 17:45

uhm- måske fordi du glemmer at lukke dine spørgsmål

nej - pjat til side, det virker her.

Så gør som Nordsted1 skriver, og jeg har nu næsten altid fået svar, eller fået løst mit problem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-12 18:29

Prøv at lukke dine åbne ?, så skulle du få tilskrevet 5 point per lukket ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-12 18:46

Tjo det er da rigtigt nok at man får point retur når man lukker sine spørgsmål, men det løser jo ikke helt problemet med de daglige point

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-12 19:00

Det var squ da for at se om ThomasCSR fik nogle påænger i det hele taget!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-12-12 19:04

Hørt om Kandu Drillenissen?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 12-12-12 20:50

Næh, men jeg har hørt, at Kandu er en glemt server i et eller andet østland

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-12-12 22:49

Citat
Næh, men jeg har hørt, at Kandu er en glemt server i et eller andet østland

østland og østland, nærmere østdanmark.
Slog lige ip adressen op, den sider på en seas-nve linje

Godkendelse af svar
Fra : ThomasCSR

Dato : 13-12-12 12:12

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg fik ikke svar, som du forudså, men en eller anden har fixet det, efter jeg skrev.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-12 12:44

Klaudi-- smart nok