/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Billigt camera
Fra : ARO
Vist : 226 gange
20 point
Dato : 04-06-03 21:33

Jeg har købt et billigt digitalcamera mrk. Rolar jeg kan ikke få minebillerder hentet over på det program der fulgte med "Photosuite ||| SE" den vil hente fra en port "com1,2,3 eller4" men cameraet er tilsluttes den eneste port den kan nemlig samme port som mit modem "com5" porten hvordan kan jeg ændre det så det virker

Mvh
ARO

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-06-03 12:16

Har du læst bruganvisningen igennem. Har sel købt et dig. camera, det var også besværligt. På mit camera er der forskellige funktionsknapper, den eneste indstilling det ikke måtte stå på, når jeg skulle se billederne på pc var PC camera. Jeg kender ikke til dit camera, men kan du ikke ringe til importøren?

Kommentar
Fra : na12

Dato : 09-06-03 10:46

Er der kort i dit kamera? Har du USB port? Vis ja så vil jeg offere en kortlæser. De koster fra 150-300kr. Inde på www.sound.tec.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-03 12:31

Ja jeg har fået sat kort i mit camera, men ikke den første gang jeg tog det i brug. Fik billederne frem på skærmen uden kort. Kortet har jeg købt for ikke at aflevere hele cameraet hvis der er evt. billeder, som jeg vil have fremkaldt hos en fotoforhandler. Så er det kun kortet, der skal afleveres. Ja jeg har USB port, det er et systemkrav til mit camera

mvh ans

Kommentar
Fra : ARO

Dato : 09-06-03 12:46

Tak for svarene det er ikke med kort og ikke med USB port så det hjælper mig ikke meget
ARO

Kommentar
Fra : na12

Dato : 09-06-03 13:30

jeg er ked af at sige det, du har nik køt for billigt kamera.

Kommentar
Fra : dzzz

Dato : 06-09-03 16:21

Jeg mangler bare noget software til mit kamera er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : na12

Dato : 06-09-03 18:33

hvad styre system bruger du?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-03 10:03

Kan du ikke lukke dit spørgsmål?

mvh ans og god jul