/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
iTunes tv vs iPad søgning ?
Fra : return
Vist : 530 gange
250 point
Dato : 08-12-12 17:03

Hej måske nogen der kan hjælpe med det her problem så går på iTunes Problemet er at når vi feks søger på filmen Nice ville på Apple tv via iTunes. Findes filmen ikke når man søger på den der men underligt er det for når man søger på sin iPad er den der Nogen der ved hvorfor den kun er det ene sted og ikke begge steder for iTunes er vel iTunes eller hva? Nogen der kan hjælpe med at løse det

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 125 point
Dato : 09-12-12 16:01

1. Nu kan jeg jo ikke hvide hvilken film det du leder efter for når jeg skrive Nice får jeg flere muligheder
2. Når jeg søger på min ipad så søger den i musik,album mm....... Men ikke i Film katoteket

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-12-12 06:14

Filmen må hedde mere ind bare Nice

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-12-12 14:56

jo jo filmen Nice Ville

Kommentar
Fra : return

Dato : 10-12-12 14:58

filmen hedder Niceville

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-12-12 16:58

Jeg kan ikke finde den på iTunes på min ipad kun som lydbog.
Appletv søger kun i film

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 12-12-12 21:17

Tak for svaret rotw.