/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
xtrax player
Fra : kivi
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 08-12-12 11:57

jeg har lige hentet xtrax player og har hentet et album hjem men når jeg jeg så vil til at bruge musikken vil den hente tilladelser og så sker der ikke mere er der nogen kender programmet og kan sige hvad der er galt
windows 7 ultimate windows mediaplyer 12

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 12:07

Hvorfor bruger du ikke MS mediaplayer, den plejer altid at virke når der skal hentes licenser.
Desuden skal din firewall give tilladelse til at hente licenser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-12 12:33

Det er kun Windows Media Player som kan hente licenser, når licensen er hentet (du behøver kun afspille få sekunder af hvert nummer) så kan du bruge andre playere til at afspille din musik eller hvad nu det er du vil afspille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-12 12:36

Citat
Desuden skal din firewall give tilladelse til at hente licenser
det problem har jeg aldrig oplevet, Windows Media Player henter licenser hos mig uden at jeg skal indstille i firewall, når jeg bruger TDC Play og spiller gratis musik så skal jeg lige logge på først

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-12-12 12:48

det er media player som prøver at hente licenser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 12:53

Citat
det problem har jeg aldrig oplevet

Det kommer jo lidt an på hvordan man indstiller sin firewall, jeg vil ikke have at min player skal
på nettet for at søge efter opdateringer eller medie info.
Samt jeg bliver bedt om hvor og hvordan licenser skal gemmes.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 12:56

Nu er jeg ikke lige klar over hvordan man resetter mediaplayer, men prøv at sæt den som standart player, som afspiller alle filer

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-12 13:00

Citat
det er media player som prøver at hente licenser
prøv at åbne din browser og log ind på siden hvor du hentet filerne, før du prøver at hente licenser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-12 13:09

Prøv også at fjern den nye player du har installeret

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-12-12 13:16

har lige opdaget en skrivefejl det hedder Qtrax det program hvor jeg har hentet fra

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 09-12-12 08:39

Tak for svaret o.v.n..