/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Cirkelhakker - hvor kan den købes?
Fra : steenfibiger
Vist : 3185 gange
300 point
Dato : 07-12-12 23:18

Hvor kan jeg købe en cirkelhakke med langt skaft? Det virker som om at de er udsolgte i alle forretninger? De skal ikke være De Wit cirkelhakke, men en rund ring, der er slebet skarp!
Angiv venligst salgssteder mellem Odense og Aarhus. Den er meget dyr at få tilsendt. Post Danmark tager meget for at sennde lange pakker!
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-12-12 23:22
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 23:28

Det kan være du kan finde en ringhakke her http://kortlink.dk/google/btap

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-12-12 10:03

http://albertines.dk/produkter/18-redskaber/ sælger dit hakkejern
- 149-169 kr.
På deres hjemmeside kan du finde forhandlere i DK under postnr. men bl.a Pantorama går igen flere steder

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 08-12-12 11:16

Tak for jeres forsøg på at besvare mit spørgsmål.
Det kaldes også en ringhakke. Jeg efterlyser en konkret fysisk butik, hvor jeg kan købe den og den ikke er udsolgt! I alle de forretninger jeg har set er den udsolgt!
Google-søgning giver ikke dette resultat!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-12-12 12:09

Citat
Google-søgning giver ikke dette resultat!

Næh, fint nok hvis man kan få andre til at ordne sagerne for sig uden beregning

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-12 20:21

jamen cirkelhakker eller ringhakker køber man da på fyn.

De er lynhurtige med levering.

Det kan være du kan hente den fysisk, men eller bestilles den på nettet.

http://bloxbjerg.dk/product.asp?product=1

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-12-12 20:22

Du skal da blot i en planteskole!

En fragtpris på 69,00 kr. kan hurtigt bruges i benzin mellem Odense og Århus

http://www.lundhede.com/redskaber/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-12-12 20:23

Den er bare det bedste. Og den kan vendes efterhånden som den trænger til at blive skarpere.
Efter min erfaring - tager det dog lang tid, men efter brug i sten, måtte jeg lige vende en gang.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 01-01-13 21:34

Desværre har jeg stadig ikke fået at vide, hvor den kan købes i en fysisk forretning! Godt nytår!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-13 17:00

Du kunne have ringet til bloxbjerg, men ellers så er her en side, som også forhandler cirkelhakken. Deres produkter kan købes i butikker, som er inddelt efter postnummer. Prøv om du under dit postnummer kan finde en butik, som passer dig.

http://www.cylex.dk/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=hortensia-a-s&companyId=9821376

Når du kommer ind på siden er der en fane med forhandlere- prøv at tryk der