/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Bambus indendørs i krukke
Fra : zuri
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 07-12-12 21:53

Har forelsket mig i denne plante, men.....den er kunstig.
http://palmas.dk/bambus-krukke-120cm-p-53.html

Kan jeg selv plante en ægte og hvilken bambussort egner sig bedst - den skal stå ved stort vest vendt vindue

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-12 22:06
Kommentar
Fra : zuri

Dato : 09-12-12 21:22

Tak for linket, men har ventet 14 dage på at blive registreret af en administrator.

Derfor prøver jeg her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-12 21:31

Det lyder da mærkligt, har du ikke fået en mail derfra? Kig evt i din spam mappe!

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 09-12-12 21:35

Er gjort, mailen om at at jeg havde ansøgt gik fint igennem ellers har jeg intet hørt - men der må da være nogen herinde der ved noget om bambus?