/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lyd på Samsung Galaxy S III
Fra : jazzin
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 07-12-12 16:56

Jeg har hidtil kunnet høre, når der ankom en SMS - eller meddelelse, som det hedder i Samsung-sproget. Jeg har valg en lyd, som markerer, at nu er der en SMS. Men nu er den forsvundet.
Jeg har været inde i Prg./Meddelelser/Indstillinger/Beskeder og Vælg ringetone. Der er et grønt hak ved Beskeder og der er en grøn prik ved "Whistle", som er den lyd, jeg har valgt. Men der kommer ingen "Whistle", når jeg modtager en SMS. Er der noget, jeg har overset...? Tak.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-12-12 18:14

Citat
Prg./Meddelelser/Indstillinger/Beskeder og Vælg ringetone. Der er et grønt hak ved Beskeder og der er en grøn prik ved "Whistle", som er den lyd, jeg har valgt.

har du også skruet op for lyden,. ?

på en gl. S I ,.....
er der flg. muligheder for seperat lydindstilling, under > indstillinger - lyde,
indkomne / opkaldslyde
medielyde
systemlyde
beskedlyde

gætter på du skal kontrollere - lydniveau for Beskedlyde

men det kan selvfølgelig være lavet om på S III

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 07-12-12 18:17

Tak for svaret.
Jo, der er skruet op for lyden og der er ikke nogen andre lydproblemer. Der kommer signal, når der går mail ind og selve telefonens ringetone lyder som den skal.