/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
HJÆLLPPP SOSU ASS
Fra : huelya87
Vist : 1005 gange
50 point
Dato : 06-12-12 21:22

HEEEEEJ.. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT SKRIVE EN MOTIVERET ANSØGNING TIL SOSU ASS UDDANNELSEN. KENDER I EN HJEMMESIDE, SOM JEG KAN FÅ LIDT INSPIRATION FRA?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 35 point
Dato : 06-12-12 21:45

Der er jo ingen her der kender DIN motivation, den handler jo om hvorfor DU søger uddannelsen.

Men et enkelt råd kan du få: Slå Caps lock fra når du skriver

Kommentar
Fra : prio

Dato : 06-12-12 22:39

Nu har du stillet elementære spørgsmål om sosu-uddannelsen og sygeplejeuddannelsen i mindst 3 år.

Jeg tror bestemt ikke, at du egner dig til at være hverken sygeplejerske eller sosu-assistent.

Mon ikke, der er andre fag, som du kunne have lyst til - hvis du overhovedet nogensinde får taget dig sammen til andet end at stille spørgsmål på Kandu, om hvad vi synes, at du skal beskæftige dig med.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-12 22:51
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-12 22:54

Måske det var en ide, at du startede med at søge ind som vikar, så kan du se om jobbet er noget for dig.

Ring til det nærmeste plejehjem, og spørg om de mangler vikarer.

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 06-12-12 22:57

Hold uddddd!!!! I laver ikk andet end at brokke jer! Fy fy, skam jer!!ubehøvlede mennesker!

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 06-12-12 22:58

!!!!