/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hjemmebar
Fra : vivian67
Vist : 573 gange
45 point
Dato : 06-12-12 20:21

Jeg søger en hjemmebar, gerne en med masser af glasflader og spejle - nogen der ved hvor det kan købes?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-12 20:39

Sådan én køber man da ikke, den laver man da selv...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-12 20:42
Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 06-12-12 21:03

Hvis jeg kunne bygge en selv, ville jeg ikke efterlyse et sted at købe den.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-12 21:17

Så begynd at søge her:

http://www.kelkoo.dk/ss-hjemmebar.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-12-12 23:39
Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 45 point
Dato : 07-12-12 08:22

Okay... Det ser skidt ud for dig, hvis din hjemmebar bliver til en realitet. Så har konen endnu en undskyldning for at holde på dig derhjemme.

Men hvis det er så vigtigt for dig, kunne DBA være en mulighed. Jeg har fundet denne bar til dig og så kan du selv supplere op med dv. glasflader og spejle. Bare husk med alle de glasflader og spejle du ønsker til din bar, bruger du nok mere tid på rengøring, end nydelsen af selve det at have en hjemmebar....

http://www.dba.dk/bar-tuborg-saelger-nu-min/id-88133348/

McBobo

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 07-12-12 19:23

Tak for svaret McBobo. Den bar har jeg også netop selv fundet på DBA
...........og lige en sidebemærkning, jeg er konen og hvis manden ikke gider blive hjemme må jeg jo finde nogle veninder at hænge med i baren

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 07-12-12 20:45

Selv tak..... Skååållll og god jul.