/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
All inclusive
Fra : svendgiversen
Vist : 841 gange
80 point
Dato : 06-12-12 14:42

Vi har nu booket ferie på Tenerife, efter anbefaling her i kandu...

Med Apollo på Hotel Sol Princessen Dacil, med "all inclusive",
vi har før haft med: morgenmad, halv pension og helpension, men aldrig dette;
hvad omfatter det?

Og må jeg så lige igen minde om den:
http://www.youtube.com/watch?v=ANUV9vD1zg8&feature=related

Det er jo nu blevet min foretrukne julesang, der kan I se hvad I kandu brugere er skyld i...

Der er fælles gymnastik i Los Christianos klokken ni på stranden øst for molen, med morgen sol,
fra den 28 januar og to uger frem; hvis ikke andre melder sig hedder lederen Erna...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-12-12 14:50

Det siger forhåbentlig sig selv Alt inclusive... >Mad, drikke og værelse...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-12 15:36

Citat
Det er jo nu blevet min foretrukne julesang, der kan I se hvad I kandu brugere er skyld i.

Den skyld bærer jeg med glæde.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-12 16:08

>Mad, drikke og værelse...

Værelset giver jo sig selv, men mon ikke der er restriktioner på mad og drikke?

Nok begrænset til Buffet mad, og næppe Burbon og Skotsk Wiskey??

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 80 point
Dato : 06-12-12 16:56
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 06-12-12 17:17

Ved drikkevare er der ingen reskrtiktion - forstået på den måde du skal ualmindeæig fuld for de kan sige nej - tilgengæld vil det være helt i orden at hvis du ønsker dobbel spiritus i dine driks at de siger nej og server standart og forvent ikke de mest eksotisk mærker i baren.

Nogen steder er der udover buffen også resturanter, så det kan godt den første dag betale sig lige at tjekke stedet ud og få bestilt bord, da man ellers risiker at der ikke er plads alt den tid man er der, men mad er der jo via buffen

God tur - husk drikke penge offe ikke er incl så veskel til lidt små penge og giv engang imellen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-12-12 17:36

og du kan være sikkerpå, at hvis du ikke driker dig fra sans og samling hver dag, tjener de ualmindelig godt på dig. med de priser de betaler for drikkevarer, kan der godt blive råd til at have det med i prisen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-12 18:57

Godt, det er der vi skal bo, jeg var bare ikke nået så langt ned på listen,

og godt at de gratis drinks først er fra klokken 10,
ellers er det jo svært at stå på et ben i løs sand på stranden,
en af gymnastik lederen Erna s øvelser...

Kun lokale drikkevarer, jeg mente nok at der var restriktioner på "all inclusive",
men hvilke lokale drikke kan I så anbefalelse på Tenerife?

Og ud over vulkanen Teide, hvad bør vi så se??

Selv tør vi ikke køre bil der, men vi vil gerne betale og dele bil med et andet par.
Det kan vi jo aftale på stranden efter morgen gymnastikken og svømningen i lagunen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-12 21:47

Der er lidt langt med bus - men Loro Park oppe ved Puerto de la Cruz er meget flot.
Det er desværre også blevet lidt dyrt at komme ind.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-12 22:28

Fra Apollo's egen side

Citat
Mad inkluderet i prisen!
Det at bo på All Inclusive indebærer ikke bare god mad, men det er også meget fordelagtigt rent prismæssigt. Og så ikke mindst komfortabelt. Her kan du spise og drikke, så meget du vil, uden at tænke på pengene. Brug hellere ferien til forkæle dig selv og nyde tiden sammen med familien.

Du kan læse mere her
http://www.apollorejser.dk/hoteller/kategorier/all-inclusive

Nu kom Eyvind mig i forkøbet, men Loro Park er flot.... Teide, husk varmt tøj... så er der de sædvanlige markeder, hvis i er til den slags, og ellers så spørg i informationen, de har helt sikkert en del forslag til jer.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-12-12 19:24

Tak for svaret rotw.

Jeg var ikke kommet så langt ned på hotel info listen...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-12-12 17:03

God tur