/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvordan tillader/forbyder jrg cookies i
Fra : spimmer
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 06-12-12 12:28

Hej.
Hvordan tillader/forbyder jeg cookies i Windows 8?
spimmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-12 12:35

Det er i den browser du bruger til internet at du indstiller, ikke i selve Windows
hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-12-12 18:16

åbn internet indstillinger under funktioner (alt+k) I DIN BROWSER INTERNET EXPLORER 10 DER FULDTE MED WIN8 - gå til beskyttelse af personlige oplysninger den fane der hedder sådan,her kan du justre skyderen til cookies eller ingen cookies
er det en anden browser så sig det som o.v.n siger
hilsen Xou

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-12-12 05:52

Jeg bruger Explorer.
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-12-12 05:58

Alt+K giver intet!
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-12-12 06:31

Hej.
Jeg har fundet ud af, at det ikke er noget med cookies at gøre, MEN der er den nye Explorer, som ikke kan køre Java. Hvordan kan jeg køre den gamle Win 7 under Win 8?
spimmer.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 07-12-12 10:32

Citat
den nye Explorer, som ikke kan køre Java
det passer ikke, læs her:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Install-Java-in-Internet-Explorer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-12 10:35

Du kan køre et andet styresystem oven på din nuværende system med Virtualbox:
https://www.virtualbox.org/wiki/VirtualBox

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 23-12-12 12:34

Tak for svaret o.v.n..