/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Boksning
Fra : sigfrid
Vist : 844 gange
200 point
Dato : 06-12-12 09:58

Hej med jer.
Nogen der ved om man kan se kessler-magee,dagen efter kampen på nogen kanal?
Venligst Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 200 point
Dato : 06-12-12 11:32

de sidste 2 - 3 gange har man kunnet se kampen nogle timer efter (max 1 døgn) på youtube,
men du skal være hurtig, og evt. downloade, og gemme den,

sidste gang blev den slettet ret hurtigt igen,.. spørg mig ikke hvorfor, (©).... ..

jeg har hver gang prøvet at se den direkte på div. p2p sider,
man har indtil nu ikke haft held med forsøgene. = (spild af tid)

istedet 'læst
kampen på EB / BT.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 06-12-12 12:12

Måske er du heldig at kunne se den Live på p2p sport. http://myp2p.mu/index.php?sport=other

Eller her:
http://www.sportp2p.com/other/61643/brian-magee-vs-mikkel-kessler-free-live-streaming-online-p2p.html

Så tjek siderne ud lørdag aften og se om nogle af linksne virker. Men ellers er 499.kr da ikke alverden i forhold til alle de penge vi bruge på tv i dagens Danmark. Find samme nogle stykker, så får i det både direkte med dansk tale og slippe med et par håndøre.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 06-12-12 12:19

Men du kunne da lige varme op med en klassiker:

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 06-12-12 15:20

Tak for svaret EA_HS.
Jeg prøver youtube,til MCBOBO jeg er en af få som har et helt gammelt fjernsyn,så jeg skal ud og have boks syntes det er så meget bøvl,men ville ellers gerne give 500 for kampen.
Venligst Sigfrid.

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 06-12-12 20:29

ja den her ved jeg virker http://livetv.ru/en/allupcoming/
Ja ok det plejer den

Men denne gang er vi nogle stykker der deles om det, over noget Whiskey

Mikael

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 07-12-12 16:23

Tak for det mlvj.
Det vil jeg da prøve også.
Venligst Sigfrid.