/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike source
Fra : engparken
Vist : 343 gange
500 point
Dato : 02-12-12 08:29

Hej
Den anden dag røg der en sikring i huset så min computer slukkede,jeg spillede counter strike og da jeg fik en anden sikring sat i ville jeg så spille igen,men når jeg går ind på spillet så kommer da også denne mand frem og bagefter en tekst så derefter skulle den gå ind i spillet det gør den ikke det forsvinder igen ???? hvad kan der være galt ?? Mvh

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 02-12-12 20:58

Dit program blev jo ikke lukket korrekt ned.
Jeg vil foreslå at du geninstallerer programmet.
Du kan prøve at installere oveni det gamle, så kan du være heldig at du ikke mister dine data fra tidligere afsluttede spil og din profil

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 13-12-12 21:03

"Dit program blev jo ikke lukket korrekt ned.
Jeg vil foreslå at du geninstallerer programmet.
Du kan prøve at installere oveni det gamle, så kan du være heldig at du ikke mister dine data fra tidligere afsluttede spil og din profil"

Han mister ikke data..
At spillet ikke lukker korrekt ned burde ikke gøre noget, jeg vil dog også forslå at du geninstallere. men du kan prøve at slette CFG folderen eller serverconfig.vdf