/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
nyt kabinet
Fra : danevald
Vist : 383 gange
150 point
Dato : 04-06-03 18:41

jeg har fået ny kabinet, det er så smart at der er usb og til mikrofon og hovedtelefon på fronten, jeg har fået usb til at virke, men jeg mangler specifikation om hvordan og hvor de sidste 14 pins skal sættes på

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-06-03 21:19

Hej daneval

Nu ved jeg jo hvad det er for et motherboard du har og jeg har også været inde og kigge. Jeg syntes dog heller ikke, at jeg kan se noget. Ved du om der er deciderede stik til det på dit motherboard ? Jeg syntes nemlig ikke jeg kunne finde nogle på billedet over dit motherbord. Kun en masse om opsætning af de 6 kanalers suround sound, der åbenbart er på dit motherboard Jeg frygter lidt at du bliver nød til at plukke dem fra bagsiden af kabinettet, men det kan være din manual siger noget andet ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 05-06-03 01:27

nej...jeg er bange for at det også er det eneste jeg har fundet ud af...