/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
HDMI - VGA - Apple TV - Smartboard
Fra : thewizards
Vist : 917 gange
200 point
Dato : 01-12-12 20:15

Hej alle derude.

Endelig er det lykkedes mig at få købt en ipad, med det for øje jeg skal bruge den til at vise diverse programmer m.m ved at tilkoble mit Apple TV som jeg skal bruge til formålet, men Go-daw-do. Da jeg fandt ud af at det Smartboard jeg skal bruge ikke er udstyret med et HDMI stik, men kun et VGA stik faldt forventningens glæde pladask til jorden.

Hvis nogen derude kan løfte sløret for hvordan jeg nemmest muligt kan komme videre, vil jeg blive vantittig glad.

Hilsen

Jappe

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 01-12-12 21:38
Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 01-12-12 23:48

Hej Betty Boop

Tak for dit foreslag

Jappe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-12-12 08:31

1 dit appeltv skal køre trådløstnetværk
2 din iPad skal opkobles på samme trådløse netværk
3 dob. Klik på "home" knappen ( rund knap med firkant )
4 sæt fingern nederst i venstre hjørne og træk mod højre og der kommer en menu frem
5 her kan du via den ene menu koble trådløst ipaden sammen med dit appeltv ( skærm deling)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-12-12 08:33

Ups misforstod spg.

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 02-12-12 11:53

Hej rotw

Der er altid brug for ny viden. Jeg takker for dit svar.

Jappe