/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
ipad - HDMI - VGA - Smardboard
Fra : thewizards
Vist : 293 gange
200 point
Dato : 01-12-12 18:53

Hej alle derude.

Endelig er det lykkedes mig at få købt en ipad, med det for øje jeg skal bruge den til at vise diverse projekter på et smardboard. Men Go-daw-do. Da jeg fandt ud af at det Smartboard jeg skal bruge ikke er udstyret med et HDMI stik, men kun et VGA stik faldt forventningens glæde
drastisk.

Hvid nogen derude kunne løfte sløret for hvordan jeg nemmest muligt kan komme videre, vil jeg blive vantittig glad.

Hilsen

Jappe

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 01-12-12 19:10

Du kan godt købe et iPad-til-VGA-mellemstik. Sådan et har jeg i hvert fald brugt tidligere.
Se evt. på
http://www.av-connection.dk

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 01-12-12 20:06

Tak for oplysningen, jeg glemte dog at tilføje at jeg ønsker at tilkoble Apple Tv til Smartboard.

Hilsen
Bjarne

Annuller spørgsmålet
Fra : thewizards

Dato : 01-12-12 20:10

Jeg glemte desværre det væsenligeste i mit spørgsmål, derfor bliver et nyt sendt