/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Chrome problemer
Fra : susss
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 01-12-12 17:25

Hej er der nogen som kan sige hvad man skal installere eller aktivere når man bruger Chrome ? problemet er at den ikke vil lade en radar i et vejrprogram køre...men hvis jeg bruger fire fox virker det fint også i explore. Der må være noget som skal aktiveres for at der kan komme bevægelse i billedet ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-12-12 17:45

Hvad er det specielt for et program du ikke kan få til at køre?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-12-12 17:46

Der skulle have stået specifikt program = Link?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-12-12 17:50

www.yr.no
Der kan man starte radaren neden under Danmarks kortet og det virker fint med Fire fox ...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-12 18:04

Åben Crome og gå ind på denne side:
http://www.java.com/en/
klik på: Do I have Java så får du at vide at du ikke har Java eller Java er måske forældet, klik på download linket og installer nyeste Java

Eller er det flash player du mangler?
http://get.adobe.com/flashplayer/

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-12-12 16:26

Har dem begge to det er tjekket men intet hjælper desværre.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 02-12-12 21:49

Har du den nyeste Chrome? Tidligere versioner supporterede ikke PGN visning.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-12-12 08:13

Har installeret den i sidste uge..men jeg ved det da ikke ..hvor finder jeg ud af det om den er gammel eller ny ??

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-12-12 12:01

Så er det nok den nyeste, min er Version 23.0.1271.95 m

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-12-12 12:14

Er det denne side du går ind i?

http://www.yr.no/sted/Danmark/

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-12-12 12:22

Det vil være en stor hjælp hvis du skriver det nøjagtige link du går ind på.
Jeg kan få nogle af animationerne til at virke i Chrome...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-12-12 12:26

Det var mærkeligt. Den animation kunne jeg ikke få til at virke.
Men så klikkede jeg på kortet og kom ind på et stort kort og derefter på tilbage pilen.
Og så virkede den?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-12-12 13:17

Ja den store radar er nemlig også kun den som virker i chrome hos mig men det hele virker jo i fire fox som sagt..

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-12-12 13:18

Ja marken 84 det er den hjemmeside og det lille radar billede du har til højre kan bevæge sig i fire fox...men ikke med min installation af chrome.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-12-12 15:25

Det jeg prøvede på at sige var, den lille virker ved mig, når jeg har været inde på den store.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 03-12-12 17:13

jeg har lige været inde på siden, den virkede ikke heller hos mig ved brug af Chrom, men da jeg højre klikkede og trykkede genindlæs så virkede den. Med IE virkede den med det samme.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-12-12 20:57

Ja du har ret med genindlæs kan man få den igang underligt at man skal det først..tak for hjælpen