/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Coolservice.dk
Fra : Bolbroe3
Vist : 353 gange
10 point
Dato : 04-06-03 16:49

Jeg har logget mig ind på coolservice.dk og oploadet et billede
til de mapper ejg har, men hvordan kan jeg overføre dem til min
mobil telefon?

PLEASE HJÆLP MIG!!!

Kommentar
Fra : yaitti

Dato : 05-06-03 15:40

Du skal højst sansynelig ha et kabel afh. af hvilken tlf det drejer sig om???
Og dernæst skal du instalere logo maneger på din pc for at overføre data

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 05-06-03 16:15

Kan du ikke downloade baggrunden via wap, hvis jeg har en nokia 6610?

Kommentar
Fra : hilfe

Dato : 20-12-03 13:45

Du skal bare skrive www.coolservice.dk som URL i dín telefon, og gå ind på hjemmesiden. Så skal du trykke login, hvor du skal skrive dit brugernavn og kodeord, i de fælter der er makeret med <>. Så er du igang