/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Recovery D er fuld
Fra : torbendeplace
Vist : 356 gange
20 point
Dato : 27-11-12 08:06

Hej - jeg har en 2 år gammel pc med Windows 7 - der er masser af plads på c-drevet - men d-drevet: Recovery er fuld. Så må en eller anden måde gemmes filerne på d-drevet - tror jeg!
Er der nogen, der kan give et tip om, hvordan jeg ændrer det?
Det går nemlig ud over opdatering mm!
På forhånd mange tak!!

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 27-11-12 08:56

Hej torbendeplace

Slet bare filerne på d-drevet... Hvis du føler et behov inden sletningen, kan du kopier Recovery/backup filerne over på USB-key eller extern harddisk.

Og nu ved jeg ikke om du har aktiveret sikkerhedskopiering i i kontrolpanelet "sikkerhedskopiering og gendannelsen" på et given tidspunkt. Du kan slå denne funktion fra "Deaktiver tidsplan" så du spare plads og kan selv vælge hvornår du har behov for sikkerhed????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-12 11:58

Du må ikke uden videre slette filer på recovery drevet, gør du det så kan ikke gendanne computeren hvis eller når den går ned, noget tyder på at computeren selv kører en backup en gang imellem og gemmer disse filer på recovery drevet.
se drevet igennem og hvis der er en hel række store filer med samme navn og kun datoen gør at de er forskellige, så kan du måske slette nogle af de ælsdte, men pas på sletter du noget forkert så kan gendannelse ikke køre hvis det en dag bliver aktuel