/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tatoo
Fra : RaB
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 04-06-03 16:22

Hvor i danmark er det billigest at få lavet et tatoo??

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 04-06-03 16:48

Går ud fra det er en tatoovering du vil have lavet, eller ta´r jeg fejl?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 04-06-03 18:13

Priserne varièr kun ganske lidt. Hvis du eksv. bor i Kbh og skal rejse til Århus for at spare 100-150, har du jo alligevel brugt mere pga af billetten el.benzinen. Tjek et par forskellige i dit lokal (eller nærmeste) område.
Derimod er andre væsentlig bedre end andre, men det er jo en anden snak.
Laurenzio

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 04-06-03 18:44

Ja det er en anden snak, men det er altså ikke helt ligegyldigt hvem man får til at lave ens tatoveringer. det er nogen man skal have resten af livet.
Det er vigtigt at man ved dt er en der har ordenlig hygiejne, bruger ordenlige farver m.m.
Holder med Laurenzio, så længe vi ikke ved i hvilket område du bor, er det svært at vejlede.