/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Lille gør nem nørkleting til syvårige
Fra : klemme2006
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 25-11-12 22:02

Hjælp

Til klassens gavekalender, skal jeg komme op med en lille gave til 20 børn. Konceptet er ikke "et stykke slik om dagen", men "en lille gave". Så tænkte jeg at materialer og tegning, til en lille nem ting, man kan lave selv uden hjælp, var sagen. Men hvad? Der er 20 børn, så det dur ikke at alle pludselig skal bruge en nål, eller en limpistol, en hæfteklammepistol, kunne måske gå, men helst skal alt til processen ligge i hver af de 20 pakker. Og dyrt må det jo heller ikke være.

Det er en udfordring, der kun løses på kandu.dk.

Vh

Klemme 2006

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-12 03:04

kan godt se 20 unger slås om et stykke værktøj
En flaske til sæbe bobler, der bare skal påfyldes vand

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-11-12 06:34

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål rigtigt. Er det ikke meningen, at alle børn har én pakke med, og at de allesammen får én anden pakke med hjem igen?

Eller skal alle pakker indeholde noget, der kan bruges i klassen af alle 20?

Papirstrimler til at lave mussetrapper af kunne være en idé, hvis alle 20 skal i gang.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-12 19:22

Hvilken alder har børnene ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-11-12 19:27

Citat
Hvilken alder har børnene ?

Der står i overskriften på spørgsmålet, at det er til syvårige

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-12 19:27

OK- havde glemt hvad der stod i overskriften- sorry

det skal nok få dem beskæftiget:

http://www.youtube.com/watch?v=aREEiylNugU

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-11-12 19:29
Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-12 19:30
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-12 21:17

Foreslår denne: ?- ( kan få´s i neget små nøglrerings udgaver

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 29-11-12 23:30

Tak for svaret smuller54.

Købte rulleøjne, som vist i dit sidste link.