/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
WHY CLC
Fra : betterwisser
Vist : 760 gange
300 point
Dato : 25-11-12 21:37

Mercedes omkring en stærkt plaget trafikknudepunkt syd for Hedensted, har efter 1. juli fået udøvet hærværk, imod en bestemt bilmodel af model typen CLC, der var CLC mærket normalt sidder er der kraftige mærker, ligesom efter et tandsæt, og en kraftigt stank af hønseslort og ged.
Der er udlovet en dusør på 300 poinings, for oplysninger omkring hvem det er vandalen, og ikke mindst en forklaring om, hvorfor dette raseri netop går over, de gode germanske luxus biler

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-11-12 22:06

Hvis politiet ellers læser KANDU, burde det ikke kunne overstige ordensmagtens evner at finde frem til den formastlige.
Nu kunne mærkerne jo også stamme fra en påkørsel.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-11-12 00:32

Nogle mennesker er bidt af et bestemt bilmærke - og andre igen, bider et bestemt mærke i en bil.
Ja hver sin lyst, fristet man næsten til at sige.

Men forhistorien til bidemærkerne i omtalte Mercedes er denne.
I Hedensted menighedsråd sidder der et medlem som kaldes Manila-Bent med bisserne.
En aften under menighedsråds-mødet gik bølgerne lidt vel højt. Medlemmerne havde mæsket sig sig i altervin og oblater og var blevet lidt berusede, da Manila-Bent pludselig udbryder; "A ka' dælme bide hul i forskærmet på min Volvo, så stærke er mine nye bisser! Det ka a godt sige Jer"!
Alle så måbende på Manila-Bent og tænkte; "Ka' det nu os passe...? Godt nok, så det store over dimensionerede    tandsæt robust ud - men ligefrem bide hul i forskærmen på en Volvo..? Ahhh sku' vi ik' liiiige.."

Manila-Bent tog en ordentlig sjasker af altervinen og udbrød; "Vi kan dælme gå ud og prøve nu, så kan jeg bivise det" ! Som sagt, så gjort.
Alle ville med ud og se, hvordan forskærmen på en Volvo så ud efter det var bidt i stykker.

Manila-Bent bed godt til - og fanden fløjteme, begge fortænder røg durk igennem skærmen med et knirk og et bump.
Manila-Bent rettede ryggen og udbrød; " Hvad sagde jeg til Jer, I hylere..? "

Så var det at præsten udbrød; Ja, det kan du gøre med en gammel Volvo, men du kan ikke bide igennem på en Mercedes CLC"

Manila-Bent så godt nok dum og overrasket ud og udbrød; "Nu hyler præsten op igen. Han er garanteret medlem af DSL og stemmer på Claus, ligesom alle de andre hylere. Og det er hans skyld at fætteren blev væltet fra tronen i DJ.
Derefter tog hele menighedsrådet med Manila-Bent som frontfigur afsted i rask galop mod syd. Det skulle være underligt, hvis ikke der kørte en Mercedes, som Manila-Bent kunne sætte bisserne i...... Og det var der sku'!

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-11-12 09:00

Ja, og det hele er blevet filmet med usynligt kamera af en vis fotograf, Robert Hae (Hæ på dansk). Det er forståeligt for Manila-Bent, da han også selv benytter hvidt blæk når der skal skrives hemmeligt !!
Men klapset bliver avekatten sgu' snart, da policen kender ham og hans meriter, bl.a. fra talrige anmeldelser af ærlige og rettroende medlemmer af diverse foreninger og skribenter på talrige jagtfora - det er imidlertid skrumpet lidt, da Manila-Bent, alias Balledoof, alias Ballehoff, alias Tandfeen den hvide tornado og mange andre kære navne, simpelthen er blevet smidt ud fra de fleste fora, p.g.a. urent trav og for vidtløftige udsagn !!!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-11-12 10:39

Nu er der en grund til Knudsen i gået til biddet for liiiiiiiige at friske hukommelsen op, på de ærede læsere, så blev der lavet nogle få 007 film med Roger Moore.

Vi ved alle, Knudsen gerne vil være berømt, så da der var casting til rollen som 007, meldte Knudsen sig og hvad er mere naturligt, for vi ved jo at Knudsen er bedre til engelsk end dansk og han havde også den opfattelse, at han var langt kønnere end Roger Moore.

Han fik som vi nu alle ved ikke rollen, men han blev tilbudt en rolle som instruktøren af filmen, mente var den rette for Knudsen, men han afslog, fordi tandsættet ikke var langtidsholdbart og hvorfor? det kan vi se her, http://www.youtube.com/watch?v=64yHgoQMQVM&feature=related for det krævede en vist bid.

Nu efter flere år, har tandlægerne, world wide, kunnet lave tandsæt, look a like, i skinnende perlemor, så det er derfor, som HH så rigtig skriver, at Knudsen er gået til biddet

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 300 point
Dato : 26-11-12 21:19

Jeg synes det er virkeligt godt set af Sandhedsvidnet - den dumme Bent Ballegaard Knudsen, alias JAWS, må have været helt i trance i flere år over ikke at have fået rollen som Bond - jeg tror det er grunden til hans mærkværdige opførsel !
Han er jo, som det er de fleste bekendt, ganske forfærdelig misundelig på andres succes og derfor har han set sig gal på folk med kvalitetsvogne som Mercer CLC - hans valgsprog er: Det jeg ikke kan få eller opnå, skal ingen have og derfor går han amok på et stykke sagesløs automobil Er der noget med at han selv kører Volga ?
Spørgsmålet er, om det kan betale sig at hive ham i retten for godtgørelse til ejeren af luxusbilen ? Jeg tror det ikke - man kan jo ikke rive tænderne ud på en "mand" som ingen har, men som så meget andet i hans liv, er det meste lånt eller pantsat - selv han "misundelsværdige" jagt i det midtjydske er lånte fjer - ak ja, stakkel !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-11-12 21:51

Så smukt skrevet - kære Provst, at jeg bliver ganske rørt over den smukke anvendelse af det danske sprogs fornemste ord og grammatik. Dertil kommer den knivskarpe analyse af fænomenet Bent Ballegaard Knudsen, som i sin åndelige forvirring mente, at han var bestemt til at blive Boganis`s efterfølger, som forfatter, godsejer, riffelinstruktør - omgivet af lydige, beundrende sjæle, kravlende rundt for hans fødder. AK ja. Det projekt faldt imidlertid til jorden som en pelikan med afsvedne sving- og halefjer, efter nærkontakt med faklen på Frihedsgudinden i New Yorks havneindsejling.
Også Provstens iagttagelse, nemlig at ingen må have det bedre end Bendt Ballegaard Knudsen, har præget bemeldte mandslings tumlen rundt på forskellige jagtfora.
Bent Ballegaard hader alle med andre meninger end hans egne. Han har nemlig stadig ikke forstået at begavelse er en variabel størrelse - og at de fleste rent faktuelt (diagnostisk) er langt mere begavet end ham.
Nu går han så rundt og bider i biler. Herregud for en skæbne. Det ender vel med at han kaster sig over tamkvæget på markerne omkring Bottrup. Vi må så håbe, at han en dag sniger sig bagpå en olm tyr - og bider den i halen.

Mvh. hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-11-12 22:04

Fra sædvanligvis velunderrettet kilde har jeg erfaret, at Ballehoff er begyndt at male billeder af vagtler og agerhøns. Han har vistnok fået fat i 4.000 små lærreder ( i guldrammer ) og vil nu gøre sig på det kunstneriske marked. Det forlyder også, at alle agerhøns og vagtler ligner hinanden - sådan i størrelser og positioner. Man mener også, at han har indrettet et sprøjtemaleri i garagen, hvor han så - med skabeloner etc. fremstiller vagtler og agerhøns med forskellige variationer - f.eks.: Agerhøne i modvind, agerhøne i solopgang, agerhøne i regnvejr, agerhøne i solnedgang og agerhøns i frække positurer - og endelig "fødende" agerhøner. Desværre er det ikke lykkedes Ballehoff at få fat på skabeloner af agerhønekyllinger - men efter det oplyste ankommer der snart en pakke fra Filipenserne med de mangelende skabeloner.
Nysgerrige sjæle har smugkigget - og det ser ud til, at Ballehoff nu har færdiggjort alkrylbillede nummer 675.
Endelig har nogen set Ballehoff spankulere op og ned på hovedgaden i Løsning - iført kunstnerkittel og tilhørende hat med kunstneriske flapper.
Det bliver spændende at følge Ballehoff`s udvikling med kompressor og sprøjter.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-11-12 22:18

BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-11-12 22:54

Historien er såmænd ikke slut endnu - ser det ud til. Det viser sig nemlig, at Ballehoff i lørdags solgte ud af sine akrylmalerier foran Løsning Kro, hvor han havde fået opsat en lille bod. Min kilde stod - tilsyneladende interesseret og bemærkede en del pudsige kommentarer til vores Ballehoff. En stowt løsningboer stod og drejede det lille maleri ( 30 x 45 ) mellem nogle forfrosne og våde fingre. "Do, Bent! Det her er skutte agerhøns. Det ligner mere perlehøns, og hvis det du kalder "fødende" agerhøne skal stå til troendes, så giver jeg skutte meget for hønens røvhul efter "fødslen. Det ligner jo artens udryddelse".
Ballehoff singerer værkerne med BB120000001 etc. - så få endelig slået kløerne i omtalte værker. De bliver nok penge værd.

Jeg vender tilbage med mere nyt om vores nye kunstmaler - når nyhederne indfinder sig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-11-12 23:44

Så er der måske snart fernisering i Bottrup, hvis man spurgte Ballen om sådant, ville han nok nikke bekræftende, og hælde 5 L skibslak ud over gulvet i Løsning Skoles aula, og begynde at fordele pølen, med en lettere brugt gulmoppe, som har været brugt til at tørre garage gulvet over med
Der er nok en del som gerne vil rive ham Ballemanden lidt i ørene, det smager så lidt af Vincent Van Gogh.

Så kommer der nok en lillle tilføjelse på WWW BB.SLAGT når HÆGEN får tid, under forfatterskabet bliver der nok tilføjet: mine unika værker no BB2100000000002, Copy Canon Ink Print, made by HÆ.

MVH
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-11-12 01:38

He, he, og ikke nok med det. Efter det oplyste stod der, på et udstillingsbord, flere hundrede miniaturenisser - af den slags man fremstiller i gummiforme - og selv maler. Dem blev der solgt en del af, fordi - som en køber mumlede - de er gode til at kyle efter en liderlig hankat midt om natten. Og dem er der en del af i området.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-11-12 07:59

I gode venners lag i aftes blev det oplyst, at Balledoof udover sit engagement i Bond-film og kendte skuespillere, har han ligeledes forsøgt at overtale ét af de store amerikanske filmselskaber til at lade ham få hovedrollen som den 3-stjernede amerikanske general Patton, hvis bedrifter under anden verdenskrig var af en beskaffenhed som for de fleste aftvang respekt.
Balledoof gjorde nemlig væsen af sig med sine PERLEMORS-dænder, som han gudstraffemig sammenlignede med Pattons perlemors-skæfter på de revolvere han altid bar på sig som en anden cowboy !!
Men, og resultatet kan man sgu' sige sig selv, blev naturligvis et rungende: FUCK OFF !! Det samme må man nok sige har har oplevet gennem de sidste 2-4 år hos kandu's trofaste og altid sandfærdige multi-x'ere

iøvrigt mange stjerner til de sidste indlæg om ballens kunstneriske evner - det er faneme guf for kendere !!!

ØV4
Multi-X'er af Guds nåde

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-11-12 09:29

Det kan ikke varer længe før Balledrengen kan ses i diciplinen, Djævlerace, nok mest på grund af de mange nisser, han kan tiltuske sig, Ikke at forklemme denne http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm glimrende hjemmeside som Balledrengen har lagt ud i det store udland, han har vist ikke fået betalt den for den inu
Måske er han også heldig og bliver heglet godt og grundigt igennem af Thorild Tyr, det smager ligesom lidt af god gang bajut race, som han jo også sætter stor pris på, den gode Balledreng.
Er det mon her, han har fået opskrevet sit lager af havenisser og anden kontrabande.

Sidste gang Balledrengen med fælge var forbi, opstod der tumult på parkeringspladsen, da mekanikerteamet ville have Ballens vogntog ind på banen, det holdt ude på P pladsen med efterspændt camplet jagtvogn, og en stærkt sovende Hæ som var flydt over det bagerste af Volvoén. Han lå vist og mumlede lidt om, at han ville stå i stridvognen, som Bordings svar på Ben- Hur når der skulle køres løb, så han kunne mærke vinden i æbel-kinderne, det ville nok være en oplevelse af dimensioner, for de blaffere nok en halv meter bag ved kammerarten når de passere 70 km/t., Der faldt også en bemærkning om, at det var upassende at have et læs tomme tysker dåeøl med, da børn også så udsendelsen, her røg de herrer helt op i det røde felt, da gjorde opmærksom på, at de kom direkte lige fra jagt og de fleste var der pant på, hentet bag ved forsamlingshuset, så de skulle ikke mejes ned af hverken BS, Susanne Bjerrehus og linselusen over dem alle Båppers Badekar og Sidney Lee.
Så følg med i Djævle Race ikke mindstt her på sitzen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-11-12 10:01

Kære BW.
Jeg synes faktisk det sjoveste var, da man ikke kunne presse en godkendt styrthjelm ned over Ballehoff`s store fyldige hoved. Da man ikke ønskede at ødelægge en god hjelm med huller til hprn eller andre gevækster, lod man Ballehoff køre uden hjelm - i erkendelse af, at selv en kranielæsion ikke ville flytte meget på aktiviteterne i Ballehoff`s "hjerne".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 27-11-12 10:29

Å ja, men fandt de ikke en gammel opgravet 1200 L olietank, hvor hornene passede i henholdvis påfyldning og ud-luftnings hullerne på tanken, når starten gik fik han en ordentligt drøn fra en 5 kg smedehammer lige oven i hatten, man går vel ind for fair play, De tog også snadden ud af kædten på ham, de humane folk, der var vist rester af fyringsolie i den stadigvæk, men det kunne jo som bekendt ise på hans bowser, som ikke ligefrem er en god reklame for pletfjerner.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 28-11-12 08:28

Tak for svaret Provsten1. og ditto til samtlige medvirkende i denne tråd.

Nej,- Balledengen har problemer med typen CLC Merceren, da bogstavs kombinationen "CLC" passer på den nye glimrende formand for DJ, det er årsagen til Bond Ballens angreb.
Han smed brugte vagtel fælder efter alle DSV lastbiler i rundkørselen, inden et be-hjertet menneske fik, tynkpanden overbevist ham om, at der ikke stod DLS på dem
Mercedes er tilfreds med, at CLC modellen er en udgået model, hvilket vist også kan siges om Balledrengen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-11-12 08:44

Til betterwisser.

Mange tak for point - det er utroligt at skvadderhovedet Bent Ballegaard Jaws Knudsen, stadig ikke har fattet en lyd eller diverse vink med mange vognstænger ! At han ikke tør begive sig ind på kandu' kan kun være et positivt træk, men som jeg har forstået det, optræder han ofte på slap line hos DJ's
debatfora, med fornærmelser og perfide bemærkninger til anderledes tænkende end ham selv - jeg forstår ganske enkelt ikke, at man ikke nægter ham adgang til at skrive på deres fora !

INU engang tak for point.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-11-12 09:39

Hej Provesten

Mon ikke DJ-, sådan ser jeg det, vil vise hvor bredt et medlems udbud de har, og som bekendt har man brug for en top og bund i det spil.

Den bedste sokkel ( bunden) her-, er afgjort Ballegård Jaws Knudsen for at vise, at alle kan ende i en kreds-bestyrelserne, vel og mærke hvis man kan opnå valg som suppelant, og så håbe på at den reelt valgte får forfald, se så er der nyt på "hajens" hjemmeside, om hans stor virke, og den respekt han nyder, for hans virke-, jagtlige indsigt, moral, med-menneskelighed og ikke mindst den mesterlige omgang med fælder og strøm.
Selvfølgelig burde han havde haft sparket for længe siden, men han er jo ikke andet end en værditabt væltekop, når det kommer til stykket

Mon ikke om Julemandens Kandu dukker op igen, med nye sleske Bajut-glæder, "det fandeme uhyggeligt du" at få et indre billede af Jaws Ballen som julemand.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-11-12 17:17

Bravo, bravo

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-11-12 17:35

Hørt!!!!!

Mvh.
Tonganeseren