/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
FIREFOX vil ikke starte
Fra : lras
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 24-11-12 14:05

FIREFOX var sat som standard browser, men pludselig kunne jeg ikke mere gå direkte fra links i mail til nettet. Da jeg lukkeded Windows ned fik jeg en meddelelse om at NSAPPSHELL ikke svarede og først da jeg havde stoppet den kunne Windows lukke ned.

Nu kan jeg slet ikke starte FIREFOX og NSAPPSHELL kører men svarer ikke når jeg lukker ned og skal stoppes.

Jeg har afinstalleret FIREFOX og geninstalleret den uden resultat.

Efter at jeg har startet FIREFOX uden resultat er FIREFOX.exe processen aktiv og skal manuelt stoppes for at jeg kan afinstallere FIREFOX.

Er der nogen der har en god ide om hvad der kan være sket.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 15:11

Det kan være en addon, som f.eks. Adblock der driller, så prøv at fjern den, hvis det kan lade sig gøre!

Brug evt CCleaner, klik på Værktøjer, fanen irefox/Mozilla, der kan du slå addons fra.

Kommentar
Fra : lras

Dato : 24-11-12 16:08

Jeg får ikke fanen firefox/Mozilla frem når jeg går til værktøjer. Jeg får "Afinstaller", "Opstart", "System Gendannelse" og "Drev rens".

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-12 16:55

Brug Revo Uinstaller til af installering, den renser uden at ridse...

http://www.revouninstaller.com/

GENIALT gratis program...

Godkendelse af svar
Fra : lras

Dato : 24-11-12 17:55

Tak for svaret marken84.

Revo Uinstaller var lige hvad der skulle til for at få ryddet ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 18:15

Selv tak!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-11-12 19:58

Citat
Selv tak!

Tak selv Klaudi - nu ved også du, hvad du skal svare næste gang