/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fortryde installation af Win 8...!?
Fra : Ysseven
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 24-11-12 09:35

Hej derude...

Jeg har brug for hjælp til at fjerne Windows 8 fra en bærbar - men jeg kan ikke ikke google mig frem eller finde noget brugbart herinde.

Den ligger på en stor og ret ny MSI (hvis det ellers gør nogen forskel) og er den berømte opgradering til 249 kr.

Der er ikke andet end bøvl med den - men hvordan kommer man tilbage til Windows 7 herfra...???

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 09:45

Formater og inst. win7....

Du kan IKKE nedgradere

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-12 10:26

Citat
Der er ikke andet end bøvl med den
afhjælp fejlene og bliv ved med at bruge Windows 8 den kører faktisk godt og er efter min opfattelse hurtigere end Windows 7 den stiller heller ikke så store krav til computeren som Windows Vista og 7
Ellers er det korrekt som du har fået at vide, du kan ikke gå tilbage uden at formatere C drevet og lægge et anden styresystem ind bagefter

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 24-11-12 10:33

Tak for svarene, begge to.

Der er nu installeret Firefox, og det virker i al fald bedre end Explorer - og så må resten gå over på erfaringskontoen som en dårlig een af slagsen...

Og så er jeg glad for, at jeg ikke hoppede med på vognen med min egen maskine...!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-11-12 11:09

Ja startsiden på Explorer er et kæmpe reklameflop.
Men det kan stilles om, ved eks. som jeg gør at sætte www.google.dk som fast startside.

Det undrer mig at man ikke kan stille tilbage, for hos mig der ligger en fil "Windows.old" som er ret stor. Jeg har dog ikke forsøgt at stille tilbage.

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 27-11-12 23:51

Glad for at jeg læste det her.....Tak