/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
windows live mail
Fra : jensviggo
Vist : 492 gange
24 point
Dato : 23-11-12 11:16

Jeg købte denne laptop af en grafiker, og vil gerne rydde op efter hende, her tænker jeg specielt på Windows Live Mail og al hendes trafik, og hendes konto, jeg har forsøgt at søge på navn, men der kommer intet frem, så jeg er nød til lidt meget hjælp

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-11-12 11:23

Formatter den, og alt vil være væk!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 11:25

bedre forslag ønskelig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-12 11:33

Programmet Windows Live mail eller Windows Live på nettet?
Den du har fået computeren af har forhåbnetlig slettet sin konto i programmet og er det på nettet så er der slettet cookies og brugernavn er ikke gemt på computeren længere + slettet alle personlige filer, det er minimun af privatliv at slette disse på ting

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 11:36

det er windows live mail på maskinen, og hendes konto er der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-12 12:38

Klik på Funktioner og rul ned til Konti, slet den konto som ikke har med dig at gøre.
Jeg starter lige en maskine med Windows Live mail og kommer med mere instrukser hvis det er nødvendigt

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 12:55

ja du må undskylde, den står helt stille, nu kan jeg ikke huske hvor jeg finder funktioner, det plejer at være i "denne computer", men det ikon findes ikke på denne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-12 13:09

Hvilken styre system er der på computeren?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 13:12

Undskyld, har fundet ud af det

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 13:18

men der er 7

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-12 13:24

Er kontoen slettet?
Og alle den tidligere ejers mails med mere?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-12 16:29

ja, hun er ude af mit liv, forhåbentlig

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-12 17:25

Hvis du gerne vil have adgang til hele herligheden på win 7.....................så gør sådan:

Opret en mappe på skrivebordet.

højreklik på denne linje og vælg kopier:

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Højreklik på mappen og vælg omdøb

Indsæt så linien

Nu har du et flot ikon "godmode"

Dobbelt klik på den og du kan se alt det du savner.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-11-12 06:23

her står jeg af, hvad er godmode

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 24 point
Dato : 24-11-12 11:01

"Godmode" er den direkte adgang til alt det du plejer at klikke dig hen til gennem en labyrint af muligheder.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-11-12 11:03

Ok, nu forstår jeg, havde glemt et tegn i kopieringen

det virker

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-11-12 11:34

Opret en ny bruger på computeren som er administrator, så skal du gå ind i Avancerede systemindstillinger - Indstillinger for Brugerprofiler. Der markere du hendes profil og sletter den.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-11-12 12:37

Tak for svaret Eyvind. Ja det var et godt svar, der er en lørdag værdig.