Hej Kandu... Produktionsfejl i Closan Skyl fra "Den stædig jyde"....
Jeg vil bare høre om der er folk her på kandu, som også føler sig snydt af produktet Closan Skyl -
Det skulle ellers være nr 1 på markedet..... (som de selv skriver på pakken)
http://supervare.dk/Default.aspx?ID=8&ProductID=8711700503228
Producent: Unilever Danmark
http://www.unilever.dk/
I mandages købte jeg en Closan Skyl i Rema 1000 og glædet mig til duften af skoven træer efter endt toilet besøg. Men det skulle vise sig at være en kortvarige fornøjelse, fordi da jeg kom tilbage på toilettet var beholder tom. HVAD????? Hvad sker der!!!! - Alt rengøringsvæsken lå nede i toiletkummen efter kun et besøg på tønden. Jeg tænkte at der måtte være sket en fejl og tog tilbage i Rema 1000 og forklaret problemet. Jeg fik udleveret en ny Closan Skyl uden betaling...... Og ja.... I gættet rigtigt? Samme fejl skete igen, da jeg kom hjem. - Og som en opmærksom forbruger tjekket jeg lige en ekstra gang hvordan beholder til Closan Skyl opførte sig..... Jeg kunne se at rengøringsvæsken lige så langsomt dryppet ud af beholderen. Det skal siges at der sidder en udløsningsmekanismen som i teorien skulle åben og lukke men desværre var defekt... Udløsningsmekanismen virket ikke efter hensigten.
Så i dag har jeg for tredje gang været forbi Rema 1000 for at få ombytte Closan Skyl... - Men denne gang for at få refunderet pengene tilbage....
Jeg ved godt at vi taler om kun 20 kroner for køb af denne Closan Skyl, men 20.kr x mange husstand bliver til xxxxxxxxxxxxxxxxxx kr. - Så som en stædig jyde kontakte jeg Unilever Danmark, som står bag produktet for at oplyse fejlen i deres produkt.
"De beklager meget for min uheldige oplevelse, og kunne fortælle mig at der var tale om en produktionsfejl. Butikkerne burde dog ikke have flere på hylderne nu.
Hvis du vil have ulejlighed med at maile din postadresse, sender vi nogle alternative produkter som kompensation".
Jeg er ikke interesseret i kompensation af alternative produkter. Jeg er interesseret i at få en Closan Skyl der virker 100% uden fejl. Hvorfor tilbagekalder de ikke hele partiet, nu hvor de har konstateret en produktionsfejl i produktet.... Men de skriver godt nok i deres henvendelse at butikkerne burde ikke have flere på hylderne... Det er så ikke hele sandheden, fordi deres defekte produkt findes stadigvæk i Rema 1000.
Jeg har her til aften fået en mail hvorpå de skriver at......
"De kvalitetsansvarlige er ved at undersøge sagen, og der bliver sendt nogle produkter fra fabrikken direkte til os, der skulle være fra den nye produktion.
Vi kan desværre ikke sige hvad problemet er, udover at vi fik af vide, der var en fejlproduktion.
Vi vil meget gerne sende andre wc-blokke til dig eller wc-rens som kompensation, eller vi kan tilbyde at sende nogle, når der kommer en levering fra fabrikken til vores hovedkontor.
Dette kan dog tage lidt tid".
Så konklusionen pt. er at jeg ventet på at den nye produktion af Closan Skyl bliver færdig, så jeg kan få afprøvet om deres produkt overhovet virker.... Jeg er ikke interesseret i wc-blokke eller wc-rens som kompensation. Jeg er bare en stædig principfast jyde, som er pisse sur over hvorfor de stadigvæk sælger deres produkt, nu hvor de med deres egne ord siger at der er sket en produktionsfejl.
Ps...
Unilever Danmark, skal da lige havde ros for deres kundeservice og hurtige respons i forhold problemstillingen m.m.. Det kunne andre firmaer lære lidt af, men det er en helt anden snak..
McBobo