/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musehjul -hakker
Fra : lham
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 22-11-12 18:45

win xp sp3

hjulet på musen er begyndt at opføre sig irriterende, idet når man hjuler ned i et dokument så hopper den et par linier op efter hjulet er sluppet.

har været i kontrolpanel og prøvet flere flere indstillinger af antal linier , men uden resultat

hvad er der galt, og hvordan afhjælper jeg det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-12 18:46

ny mus

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-12 19:37

Ja prøv at skifte til en anden mus, og se om det opfører sig lige så dan?

Kommentar
Fra : Carlam

Dato : 22-11-12 23:59

Det kan osse være skidt.
Prøv at skille musen ad, og rends den.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-11-12 08:41

Ja men tænk lige på om din PC er på overarbejde, mangler Ram eller der er for mange processor igang, eller en der tager tiden så musen ikke får tid til at flytte før lidt senere. se også efter om muse markøren viser en aktivitets ring en gang i mellem.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-11-12 09:30

stone
hvad er en aktivitetsring? ( husk det er xp jeg har måske findes aktivitetsring ikke der )

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-12 10:04

Citat
så hopper den et par linier op efter hjulet er sluppet.

Scrol knappen er slidt, prøv at sæt den til at tage 1 side af gangen ikke linier

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-11-12 11:52

Prøv nu en anden mus for h....

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 23-11-12 17:56

Tak for svaret Brassovitski.
½ år gammel logitec mus -ja den var def-kan desværre ikke skilles ad, må til at lede efter en kvittering

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-12 18:02

Citat
ny mus

Selv tak!