/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HJÆLP downgrade android
Fra : Nik_
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 22-11-12 18:09

Jeg opdaterede min Samsung Galaxy S2 fra andriod 2.3.? til 4.0.4 hvilket jeg fortrød bitterligt da intet rigtig virkede. Nu vil jeg gerne tilbage til 2.3.? igen, men hvordan? Det er en ren videnskab ifølge internettet.. Jeg har søgt og søgt.. Er der et sted man kan køre hen med sin mobil og få hjælp eller kan man sende den et sted hen?

Jeg er virkelig på røven uden min mobil.....

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 22-11-12 21:40

Hvad er det som ikke virker for dig ???... jeg er da glad for Android 4.x - Det spiller max hos mig

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-11-12 22:15

Fabriksnulstil...

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-11-12 08:20

Okay jeg har nu besluttet at give det en chance mere og prøve at leve med den nye op datering - håber snart 4.0.1 kommer ud og måske fikser nogle af fejlene..

Problemer efter 4.0.4:
- Kan ikke huske indstillinger for lydløs (skal hele tiden ind i indstillinger og fortælle den skal være "lydløs" og ikke "vibrer" i lydløs tilstand)
- Tastatur/sms fungerer langsommere (når jeg skriver en sms går der længere fra jeg trykker på bogstaverne til den skriver dem)
- Skærmen "fryser" når det passer den (pludselig bliver skærmen en tone mørkere og alt fryser - kan kun trykke på tilbageknappen og så virker den lidt igen)
- Nægter at søge efter nye opdateringer (gør jeg det fryser den også)
- Kan ikke huske at min standardkalender jeg min googlekalender og ikke "my calender" når jeg opretter nye begivenheder (vist ikke kun et problem efter opdateringen..)

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-11-12 08:20

Har fabriksnulstillet flere gange uden nogen forandring..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-11-12 17:32

Plus kamaret viser bare sort skærm. Kan godt tage billeder - men kan først se billede når det ER taget...