/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Udstyr, Blæsning af aluminium
Fra : warrior
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 22-11-12 15:59

Hej
Jeg vil gerne have blæst og poleret nogen aluminiumdele på en gammel motorcykel.
Blæsningen skal være med bagepulver.
Er der nogen der kan anbefale noget velegnet, ikke for dyrt udstyr.
Jeg har selv en 24 l kompressor, 8 bar.
Tak for svar

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-12 17:17

Denne må kunne klare det - måske med lidt begrænsning i afgangsrøret fordi bagepulveret er meget let.
http://www.harald-nyborg.dk/p7070/rectus-sandblaesningspistol

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 24-11-12 19:21

Tak for svaret Eyvind.