/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Væskeskade på Samsung Galaxy s2
Fra : hi9eking
Vist : 562 gange
50 point
Dato : 21-11-12 15:06

Hej. Jeg har en SGS2 som har fået væskeskade..
Nogen som ved hvor man kan få det lavet, og hvad det koster..?
Eller om det kan laves..?
Jeg har et billede fra dem som har kigget på dem, hvor der er nogle pile der hvor skaderne er indeni telefonen..

Jeg er bosat i Fredericia..

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 21-11-12 15:07

Find et Telecare værksted. De laver også garantireparationer af diverse telefoner.

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 21-11-12 15:09

Telecare skriver...

Fejlen har desværre vist sig at være en væskeskade eller anden fysisk overlast i et omfang, som ikke har muligtgjort reparation - hverken indenfor eller udenfor garanti.

Vedhæftet finder De yderligere information vedr. omstændigheder ved væskeskader og fysisk overlast.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-12 15:17

Telecare har nok den største erfaring i dK, med reparationer af mobiltelefoner.
Hvis de erklærer den død, er den det nok!
Væskeskader er svære at reparere, da en tørring ikke er nok.
De giver selvfølgelig en hvis garanti, på deres reparation og er de ikke sikre på, den bliver 100% god igen, vil de ikke gøre det!!

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-11-12 15:18

Ring til Samsung (70701970) og få oplyst hvem der er deres lokale servicepartner.
telecare er generelt et utroværdigt firma (tjek f.eks. trustpilot.dk), men det er muligt at de har ret i at telefonen ikke kan repareres.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-11-12 15:40

Citat
men det er muligt at de har ret i at telefonen ikke kan repareres.

Det er nok ikke alene muligt - det ser sikkert højest sagnsynligt...

Hvorfor skulle de sige noget der ikke passer?

Kommentar
Fra : hi9eking

Dato : 21-11-12 15:49

Det er vel et spørgsmål om penge..
Logikken vil nok sige at de ikke vil sige den ikke kan repareres, hvis de kan tjene penge på at lave den..
Jeg havde bare ikke lige tænkt sådan ..
Den må forsikringen tage...!

Godkendelse af svar
Fra : hi9eking

Dato : 21-11-12 15:51

Tak for svaret g_h. :)

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-11-12 16:36

@marken84, hvis du læser hele sætningen du citerer, kan du se at jeg allerede har fortalt hvorfor:

Citat
telecare er generelt et utroværdigt firma (tjek f.eks. trustpilot.dk), men det er muligt at de har ret i at telefonen ikke kan repareres.