/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Stofa tv dk-plus pakke betaling?
Fra : mogens6
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 21-11-12 02:35

Jeg har skrevet et brev til stofa. Lidt ligesom dette. Men hvordan er det hos jer? Jeg synes, at jeg betaler dobbelt op, og har gjort det i et stykke tid! Pga betalingen af basis lille tv pakke over huslejen, så er det jo helt galt at jeg skal betale 275 kr for dk-plus pakken også til stofa? Via antenneforeningen Århus. Dk-plus pakken inkludere basis + dk-plus pakke.. Det er godt nok groft!!!

Umiddelbart spørgsmål til stofa og jer.
Jeg bor i en af "Århus boligkontoret lejligheder". Jeg betaler "Stofa Basis lille tv pakke" direkte til boligkontoret, over huslejen, som koster 110 kr pr. Mdr.
Jeg har også "Dk Plus stofa tv pakken". Den betaler jeg 275 kr pr. Mdr. direkte til stofa.
Ialt betaler jeg "tv" for 385 kr. + kortafgifter.

Jeg fik at vide af boligkontoret, at alt udover basis tv pakke skulle jeg aftale med stofa.

Jeg bør vel max betale 275 kr ialt! for komplet dkplus pakke inkl. boligkontorets basisbetaling over huslejen!
Dvs at jeg kun bør betale 110 kr(basispakke stofa via boligkontoret) + max 165 kr. (til Stofa)

Jeg føler mig grov snydt, og mener at den rigtige pris er 275 kr ialt. Ikke 385 kr pr. Mdr!

Mvh. Mogens

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-12 08:55

En aftale med boligforeningen er en aftale, laver du så en ekstra med Stofa er på egen regningså du skal betale det det betaler.
Men havde jeg været dig, så havde jeg jelt sikkert kontaktet Stofa før tilkøb.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-11-12 09:40

Som jeg tidligere har skrevet her på Kandu, hold jer langt væk fra Stofa
her i Farsø har vi rigtig meget bøvl med STOFA

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-11-12 09:58

Spørger kunne jo bare bestille den ekstra pakke gennem boligforeningen
Citat
"Stofa Basis lille tv pakke" direkte til boligkontoret, over huslejen, som koster 110 kr pr. Mdr.

hvilket man får indtryk af at man kan, ellers ville spørger vel ikke skrive
Citat
"Stofa Basis lille tv pakke"

Bestiller man direkte ved Stofa, kan ikke være Boligforeningens skyld eller Stofa´s

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-11-12 10:18

Citat
Jeg fik at vide af boligkontoret, at alt udover basis tv pakke skulle jeg aftale med stofa.

Den fik jeg ikke lige med.
Hvis boligkontoret har henvist dig til Stofa, velvidende at det ville koste dig ekstra
så ville jeg altså også klage, men hvorfor har de så åbenbart kun denne pakke
Citat
"Stofa Basis lille tv pakke"

Når der skrives på den måde, går jeg ud fra at man kan tilkøbe andre pakker
gennem Boligforeningen

ikke noget man skal omkring en Stofa butik og bestille.
Prøv Lejernes LO, hvis det går helt galt.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-11-12 13:32

Ja det lyder lidt mærkeligt, nu bor jeg i grenaa hvor stofa også køre vores fælles antenne, og her har vi valget mellem 3 pakker, basis pakken til 108 kr mrd, en mellem pakke til 275 kr mrd, og den store til 381 kr mrd. Det lyder lidt some om du både betaler for basis pakken og mellem pakken. Nu ved jeg ikke om det er det samme de gør i århus, men her er mellem pakken en sammenslutning af basis pakken + ekstra kanaler, så for mig lyder det lidt som om de tager røven på dig.

Godkendelse af svar
Fra : mogens6

Dato : 27-11-12 00:57

Jeg har fået svar fra stofa kundeservice, hvor de skriver, at jeg ikke betaler 275 pr. mdr. til dem. Men de, og jeg kan se, at de sidste 3 mdr. indbetalinger til stofa er på ca. 200 kr. pr. mdr. + - ca 20 kr pr. mdr. Kundeservice skriver, at de har reduceret min pris / betaling til dem, pga. at jeg også indbetaler til stofa basis tv pakke til boligforeningen..

De skriver også. "På trods af at vi har sat prisen for dk plus pakken mindre for dig da du også betaler til din boligkontor, så skal du stadig se det seperat i forhold til hvad du betaler til din boligkontor og til Stofa."

Det er en lidt underlig aftale, at vi i vores boligforening, har en aftale, hvor vi skal betale tvungen "basis tv pakke" på nu 115 kr pr. mdr til vores boligforening. De har ikke flere pakker via boligforeningen. Og hvis vi vil have flere kanaler, er det en aftale med stofa alene..

Sjovt og underlig måde, at det fungere på. Det ville være billigere, at betale en direkte pris til stofa, men sådan er det ikke! Og det kan der sikkert ikke gøres meget ved.

Tak for svaret: "mig-selv" kandu bruger