/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navarra Gibson 355 kopi
Fra : Bolbroe3
Vist : 432 gange
10 point
Dato : 04-06-03 13:37

Nogen her der kan fortælle mig hvad en "navarra" guitar kan sælges for,
den ligner gibson 355 kopi.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-06-03 13:44

Kan umiddelbart ikke finde den! Kender du nyprisen? Der er en frygtelig masse kopi-spader i omløb, importeret af snart hvem som helst. Er du sælger eller køber?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-06-03 13:45

Umiddelbart sælges "ukendte" kopier for en plovmand.

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 04-06-03 14:11

Jeg har solgt min guitar, men vil godt vide hvad den koster både som ny,
men også hvad den kan sælges for som en ældre model.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 13:36

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.