/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Forum på hjemmesider
Fra : Kortoververden
Vist : 492 gange
300 point
Dato : 20-11-12 06:40

Jeg er ved at bygge et site, hvor det er meningen at der skal kunne hentes dokumenter udfra nogle søgekriterier.

Det skal kunne lade sig gøre at søge på tre forskellige faktorer, eksempelvis:
Sted
Alder
Branche

Søgeresultaterne er et antal dokumenter som så skal kunne downloades.

Er der nogen der kender et Forum eller lignende der kan sættes op til det og integreres i en hjemmeside?

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 20-11-12 07:11

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig. Men vil da følge denne tråd, da det også ligner noget jeg måske kan brugt. Så tak for din tråd.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-12 08:02
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-12 08:44

Og så var kandu ikke til stede, igen,
Her kan du lave et gratis script
http://www.freefind.com/
Eller et program der kan det samme, ikke gratis.
http://www.dtsearch.com/PLF_web_2.html