/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikke tilfreds med købt bærbar
Fra : miss-tk
Vist : 660 gange
45 point
Dato : 19-11-12 10:25

Hej alle.

Jeg modtog i torsdag en computer fra d.e.r, og efter jeg fik startet den op, er jeg bestemt ikke tilfreds med den.
fra opstart skriver den com surrogate er holdt op med at fungere,
når jeg går på nettet skriver den simple pass has crashed
og så er den så langsom at den skriver svarer ikke på de fleste sider, og når jeg er i word.
Hvis jeg går på nettet, står siden der i næsten 10 sek. før jeg kan bruge den, selvom den er "startet op".
Derudover "larmer" min mellemrums tast, og det lyder lidt som en fjeder der piver, eller noget i den retning.

Jeg ringede til d.e.r fredag, og fik af vide, at den ikke var godkendt i systemet endnu, fordi den var så ny, så de ville ringe senere..
Surprise surprise, det har de ikke gjort.

Skal jeg have sendt min computer til rep. allerede? Eller kan jeg godt få en ny/pengene tilbage?
Den er købt på kreditkøbsaftale.

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 55 point
Dato : 19-11-12 10:46

Mig bekendt kan duy fortryde dit køb indefor 14 dage...

det skal du sige til dem...ikke kun spørge...så vågner de måske

Men ellers send den retur....det er mit bud

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-11-12 10:48

Jeg ville også sende den retur med det samme. Uanset at de måske kan fixe den på en halv time, så skal man som køber ikke rende ind i problemer fra start. Så ka' de lære det.....

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 19-11-12 10:52

Kan jeg godt fortyde et køb, når jeg har haft brugt den?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 19-11-12 10:54

du kan jo ikke vide det før du har prøvet den

så, Pak den pænt sammen og send den....

skynd dig

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 19-11-12 10:56

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 19-11-12 10:58

selv tak....

spændt på hvad de siger, for det er så uforskammet de ikke checker den inden de sender den,

forlang penge retur...du kan sagtens finde en ordentlig PC uden at købe hos dem...