/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fde_da_ew.121118114037.dmp ??
Fra : BerndJ
Vist : 1097 gange
200 point
Dato : 18-11-12 11:57

Når jeg starter pc op (Win XP) dukker følgende fejlmeddelelse op: "fde_da_ew needs to close. Problem with C:\Win\Temp\fde_da_ew.121118114037.dmp". Jeg kan finde denne fil i Stifinderen, men jeg kan ikke læse den, ved heller ikke hvilket program den tilhører. Når jeg deleter denne, dukker den bare op igen et par minutter senere, og i hvert fald ved næste opstart af pcen. Alle programmer kører tilsyneladende uden problemer.
Hvad skyldes fejlmeldingen? Hvilket program er behæftet med fejl? Hvordan fjerner jeg fejlen / fejlmeldingen?
På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-11-12 12:08

Fjern den ved en diskoprydning

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-11-12 12:42

For lige at uddybe svaret - dowload CCleaner her:

http://www.pcworld.dk/download/33/1576

Den renser uden at ridse...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-12 12:51

Citat
Alle programmer kører tilsyneladende uden problemer.

Også kun tilsyneladende

Filen er uskadelig og opstår fordi et program under opstart forsøger at samkøre med et andet program der muligvis ikke længere eksisterer.

Du vil sikkert også kunne se den som "process" i joblisten (stop den der til du finder ud af hvilket program den forsøger at "kalde")

Det kan være mange ting der laver dette - som regel et installeret program der pr. automatik kalder er andet der så ikke eksisterer....

Men med ret stor sandsynlighed er det et program i din OPSTART (altså starter sammen med maskinen) der laver fejlen.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 18-11-12 13:30

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : mig-selv