/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rullespartel i vådrum
Fra : bva
Vist : 617 gange
300 point
Dato : 18-11-12 09:27

Har fået bygget et helt nyt badeværelse aller regler er overholdt.
Der er klinker på i brusekabinen
Væggene udenfor brusekabinen har fået vådrumsspartel men er ikke pænt spartlet.
Så Kan/må jeg bruge rullespartel også forankringsgrunder, filt og maling med høj glans til at
Få lavet pæne lige vægge ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-12 10:06

Det vigtige er at alle vådzoner er "forseglet".....

Resten er pynt, om du sætter fliser op, maler eller hænger "mormor på væggen er dit valg.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 18-11-12 12:37

Slib det af og brug en vådrumsletspartel - og brug en bred og ren stålsparten til at trække det på med. Det er meget let og behageligt at arbejde med, konsistens som citronfromage og giver en fornem overflade, som ved godt erbejde næsten ikke kræver afslibning før opsætning af filt eller bare grund- og færdigmaling. Rulning giver en elendig bund for opsætning af filt.
vh
pbp