/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
Tak for svaret Ans
Fra : mulberry
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 17-11-12 18:20

Og god weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-12 19:25

Jeg håber på den rette løsning.

Citat
Sygemeldte kan modtage sygedagpenge i et år inden for de seneste 18 måneder. I visse tilfælde er det muligt at forlænge perioden i et eller to år.

http://bm.dk/da/Beskaeftigelsesomraadet/Ydelser/Sygedagpenge/Hvem%20kan%20faa%20sygedagpenge.aspx

Citat
det ville bare have været rart at få det afklasret og jeg kunne også spare et par tusind kroner på kursus som skal ske senest mandag, hvis jeg vidste om det er noget de vil pille mig af ved supplerende syge- eller alm dagpenge.

Du skal da ikke betale til et kursus før din sag med a-kassen/kommunen/arbejdsgiver er afklaret.

Sig ikke selv op.

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-12 15:13

Hvordan er det så gået. Fik du talt med a-kassen samt kursusstedet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-11-12 21:09

Hvordan går det med arbejde/uddannelse?

Er der noget nyt?