/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office 2000
Fra : axelbjarne
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 17-11-12 15:15

Jeg får denne besked, når jeg vil reparere office 2000.

Fejl 1321. Installationsprogrammet har ikke de nødvendige rettigheder til at ændre filen: C:\Program Files (x86)Common Files\Microsoft Shared\Clipart\themes 1\lines\BD10358_GIF.

Så kan jeg jo ikke repare office 2000. Selvfølgelig kan jeg afinstallere, og så installere office 2000 igen.
Men jeg vil da hellere repare end lave en ny installation.

mvh.
axelbjarn

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-12 16:21

Et eller andet er sikkert gået galt under en opdatering. Men at geninstallere office pakken er da en let sag og det går ikke ud over andet. Selvfølgelig er der efterfølgende en masse opdateringer der skal laves men ellers ville jeg gøre det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-12 16:43

Du kunne prøvet at slette det gif billede eller prøve i fejsikret tilstand

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-12 17:09

Alt dit arbejde ligger jo i dokumenter, så det er kun selve office der bliver som ny.

Denne frie office læser og skriver uden problemer det du har i office 2000
(untagen hvis det er en udvidet office, hvor Publisher er med).

http://da.libreoffice.org/
Den kan ligge ved siden af Microsoft office uden problemer.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-11-12 20:46

Tak for svaret Eyvind.