/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Start/Åbnesider hvordan laver man dem.
Fra : EiHaBr
Vist : 865 gange
200 point
Dato : 17-11-12 14:14

Jeg bruger Windows 7 ULTIMATE
Jeg har min PC til at starte på I-Google, den er rigtig god, men så når jeg oppe for oven vil åbne uderligere en side, starter den ofte på en anden søgesider hvordan ændrer man det, ved nogen det.
Jeg har trykket på det "lille hus" i programlinien for oven, og troede det var nok.

Mvh Éigil

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-11-12 14:25

- i din browser går du i "Funktioner" (det der ligner et tandhjul), derefter "Internetindstillinger" og under "Startside" lægger du de sider ind du vil starte op med...

God weekend

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 17-11-12 15:30
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-12 16:44

Kig i Funktioner > Internetindstillinger, fanen Generelt,
under punktet Faner klikker du på Indstillinger,
Find punktet Når der åbnes en ny fane, åbn: vælg en hændelse!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-11-12 20:59

Jeg har prøvet stouenberg og klaudi, men når jeg åbner en ny fane nr. 2 3 4 fane osv. Kommer denne side, hvordan laver jeg det om. Det burde ellers være nemt.
http://www.searchnu.com/406

Og jegcain, jeg bruger ikke google chrome men internet explorer
tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-12 22:00

Prøv at vælge Den første startside i fane indstillinger!
Så skulle din side med google/ig gerne åbne...

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-11-12 00:28

Tak Klaudi.
Men i Internet indstillinger har jeg ikke noget der hedder fane indstillinger, jeg har kun noget der hedder startside og der har jeg min i-google og den starter også fint første gang men når jeg kalder en fane side mere er det den anden adresse der dukke op.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-12 08:11

Hvis du kigger en gang til finder du nok Faner > Indstillinger, er det ikke IE 8 eller 9!

Prøv lige engang til med:
Kig i Funktioner(TANDHJULET oppe til højre) > Internetindstillinger, fanen Generelt,
under punktet Faner klikker du på Indstillinger,
Find punktet Når der åbnes en ny fane, åbn: sæt den til at åbne Den første startside

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 18-11-12 08:25

Når du åbner en ny fane ved at klikke på knappen Ny fane eller ved at trykke på CTRL+T, viser Internet Explorer den nye faneside.

Knappen Ny fane
Hvis du foretrækker at din startside vises, når du åbner en ny fane, benyt følgende fremgangsmåde:

Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Internet Explorer.

Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.

Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Indstillinger under Faner.

Benyt en af følgende fremgangsmåder i dialogboksen Indstillinger for fanebrowsing:

I Internet Explorer 8 skal du klikke på listen under Når en ny fane åbnes, åbn, klikke på Den første startside, klikke på OK og derefter klikke på OK igen.

I Internet Explorer 7 skal du markere afkrydsningsfeltet Åbn startsiden for nye faner i stedet for en tom side klikke på OK og derefter klikke på OK igen..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-12 08:37

Bump, det har jeg jo skrevet 2 gange

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-12 09:04

Lige en gang mere, i billeder http://peecee.dk/upload/view/391555/full

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 18-11-12 09:47

Ok søvnen skal lige ud søndag morgen

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-11-12 10:17

Okay mange tak klaudi.
Fantastisk flotte billeder, jeg har nok også været for søvnig i går aftes jeg så også fjernsyn længe.
Bortset fra det, så har jeg brugt dit forslag nogle gange, men den vil åbenbart ikke åbne i I-google, det betyder da heller ikke så meget den ligger jo i foretrukne ovenover, jeg syntes bare somme tider det er sjov at forfølge et problem, på et tidspunkt bliver man jo så træt af det.
I øvrigt syntes jeg i-google er rigtig god, men man vil jo desværre fjerne muligheden på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-12 10:22

Det lyder godt nok mystisk, meeen det er jo microsoft!

Du kan jo så prøve med en Nulstil af IE for at se om det hjælper!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-12 13:25

hallooo

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 24-11-12 14:41

Hej EiHaBr.
Forstår jeg dig rigtig, er dit problem at du vil åbne flere forskellige faner på en gang? Så skriver du bare alle dem du vil have åbnet i start faneblade.

Eller er det når du selv vil åbne en ekstra fane? Her nlukker du op på det grå feldt efter de åbne faneblade, der vil din start fane lukke op igen og du kan så finde det du vil se. Starter den ikke på I-Google skal du ændre i instillinger som Klaudi fortællet og viser dig.

Når da går på det lille hus startre du forfra.