/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Opsætning på fibernet EnergiMidt
Fra : 2100
Vist : 1089 gange
100 point
Dato : 17-11-12 11:45

Hej jeg vil høre om der nogle her som er opkoblet med bredbånd hos EnergiMidt, og har opsat Microsoft Outlook 2010. Jeg har problem med udengående post.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-12 11:49

jeg vil prøve at gå ind på deres hjemmeside, der er der forskellige videoer, der fortæller trin for trin, hvordan man opsætter, b.la. e-mail

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 11:54

Har prøvet, men vil hellere end der er opkoblet på EnergiMidt til at hjælpe, da man derved kan fortælle hvordan man har tastet indgående og udgående post i opsætningen. Indgående post er der ikke problem med, men udgående post virker ikke efter at jeg har skiftet fra Stofa til EnergiMidt.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-11-12 12:04

vent til mandag og ring til energimidt, og bed om hjælp til opsætningen, det gjorde jeg på et tidspunkt, det var et andet selskab, men der havde de videoer til hjælp till bl.a. opsætning af mail.
Brug indtil da hotmail eller g-mail

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 12:09

Jeg afventer her til en som er opkoblet på EnergiMidt, de har jo lige opnået 40.000 tilsluttet kunder, så måske en også er på Kandu med viden om opsætning af mail.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 17-11-12 12:18

Mens du venter kan du lige prøve de her indstillinger fra EnergiMidt siden
Citat
Indgående post

Teknologi
POP3
Servernavn
pop3.em1.dk
Port
Standard
Forbindelsessikkerhed
Ingen
Godkendelsesmetode
Almindelig adgangskode
Brugernavn
Hele din mailadresse
Adgangskode
Din adgangskode

Udgående post

Servernavn
smtp.em1.dk
Port
Standard
Forbindelsessikkerhed
Ingen
Godkendelsesmetode
Almindelig adgangskode
Brugernavn
Samme som for indgående post
Adgangskode
Samme som for indgående post
altså smtp server skal være: em1.dk

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 12:50

Spørgsmål: Hvilken adgangskode skal man bruge. Jeg har en kode til MitEnergiMidt, En kode til oprettet mail under MitEnergiMidt, en kode til eksisterende webhotel med mail adresse. Så det fremgår inegn steder hvordan man skal forholde sig.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-11-12 12:56

Måske du lige skulle fortælle os hvilken mail det er du vil have hjælp med.
Hvis det er EM så er det bare at følge anvisningerne i o.v.n.'s citat
Hvis det er din mail på dit webhotel skal du følge anvisninger fra dit webhotel

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 12:59

Som sagt før ønsker jeg kun svar fra dem som er opkoblet på Bredbånd EnergiMidt. Så venligt skrive "jeg er opkoblet på EnergiMidt" så skal jeg ikke bruge tid på måske ved jeg o.s.v.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-11-12 13:19

Citat
Som sagt før ønsker jeg kun svar fra dem som er opkoblet på Bredbånd EnergiMidt. Så venligt skrive "jeg er opkoblet på EnergiMidt" så skal jeg ikke bruge tid på måske ved jeg o.s.v.

Så fordi jeg ikke selv har en opkobling der men kun har lavet et sted mellem 75 og 100 opsætninger for folk der HAR energimidt, så må jeg ikke svare. ok UNDSKYLD, det vidste jeg ikke.
Jeg skal prøve at huske at jeg ikke må svare dig i fremtiden, jeg undskylder på forhånd hvis det på et eller andet tidspunkt smutter.

/EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 13:28

Av så blev man tøsesur.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-12 14:59

Jeg har kontaktet en jeg kender som er opkoblet til EnergiMidt.
Men han gider ikke svare, når du ikke engang gider fortælle hvilken mail-type det drejer sig om.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-11-12 18:54

Citat
Hej jeg vil høre om der nogle her som er opkoblet med bredbånd hos EnergiMidt, og har opsat Microsoft Outlook 2010. Jeg har problem med udengående post.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 18-11-12 11:22

Tak for svaret o.v.n..