/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp til licens
Fra : janik
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 16-11-12 10:11

Jeg renovere bærbare pc og har købt flere defekte bærbar
med licens på bagsiden.
Men jeg kan ikke finde en side hvor jeg kan download
softwaren og bruge licens nøglen (vista)
og ikke p2p side ??

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-11-12 10:43

Kender du ikke nogen der har en skive med det ønskede?

Det er da ok, når du har licensen..

Nogen har jo da kørt Vista

Kommentar
Fra : janik

Dato : 16-11-12 10:55

Tordenkalven har jeg da selv men nøglen virker kun til den vista jeg har altså en vista en nøgle..
:(

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-11-12 10:59

så er det forskellige udgaver, ellers burde den dag .....men du har prøvet , så ...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 16-11-12 11:13

Tag kontakt til Microsoftd, de kan hjælpe.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 16-11-12 11:15

Tordenkalven ja har jeg og syntes da det er lidt forkert at have en pc
med licens der er 4 år gammel er der jo chance for at harddisken
står af og hvis man så ikke har taget backup ja så er det bare nyt styresystem??

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-12 12:19

download Windows 8 med lince nøgle og iso fil for 229 ,-
den undersøge først om den er komplitable med din pc og når du opgradere fra vista.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 16-11-12 13:28

Super link mange tak for det

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-11-12 13:31

det var så lidt håber du få glade af det og husk der er tip her på kandu om win8