/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
vandlås lader ikke til at virke
Fra : mostmighty
Vist : 424 gange
20 point
Dato : 16-11-12 09:40

Min vask løber over når vandet står tænd i mere end nogle få sekunder. Jeg har ellers renset hele vandlåsen og så langt ind i tilstødende rør som muligt.

Jeg har en vandlås, som i design ligner nedenstående:
http://www.spotvvs.dk/geberit-vandlas-11-4x32-krom.html

Det virker som om, at vandet ikke vil gå hurtigt nok over i det vandrette rør og væk fra vasken, selv om der burde være fri passage nu.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 16-11-12 10:17

Jeg tror dit afløb er tilstoppet længere fremme, jeg har selv haft det problem.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-11-12 10:54
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-12 13:00

- gå ud og rens brønden...

God weekend

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 16-11-12 13:49

Har du prøvet at lægge en våd karklud over overløbshullerne og massere med en svupper?
vh
pbp

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 16-11-12 13:56

Der findes et værktøj, som man kan komprimere luft i og sende luften ned i røret med et stort tryk. Så ville jeg dog først forsøge med et rensebånd, man kan være heldig. Endelig kan man få trykspulere, der er beregnet til formålet, som kan påmonteres en vandslange. De er ikke så dyre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-12 19:48

Er du sikker på at det lodrette rør fra vask og ned i vandlåsen, ikke rammer bunden så vandet bliver bremset.

Annuller spørgsmålet
Fra : mostmighty

Dato : 23-11-12 08:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål